ماجرای فیش حقوقی منتشر شده برخی از اعضای هیات علمی

معاون اداری و مالی وزارت علوم درباره فیش حقوقی منتشر شده برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها نکاتی را برای تنویر افکار عمومی بیان کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم  ضمن تشکر از نمایندگان مجلس که در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ درخصوص همسان‌سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم با حقوق اعضای هیات علمی غیربالینی دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت دقت نظر و اهتمام لازم را داشتند؛ گفت: این موضوع که یکی از دغدغه‌های نظام آموزش عالی در بدنه آموزشی محسوب می‌شد و عدم برقراری توازن و عدالت در پرداخت‌های یکسان اعضای هیات علمی دو وزارت، در نحوه ارائه و کیفیت آموزش نیز تاثیرگذار شده بود.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم و تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اخذ مجوز از دستگاه‌های ذیربط، جزء (۲) بند (و) تبصره (۲) موضوع همسان‌سازی حقوق و مزایای اعضای هیات علمی دو وزارت انجام شده است که قطعاً باید ضوابط و مقررات خاص آن نیز رعایت شود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های نظام آموزش عالی کشور در عدم برقراری توازن و عدالت در پرداخت‌های یکسان اعضای هیات علمی دو وزارت بوده است که این موضوع در نحوه ارائه و کیفیت آموزش نیز تاثیرگذار بود. پس از ابلاغ ماده واحده، تبصره‌ها و ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور به دستگاه‌های اجرایی و اخذ مجوز از دستگاه‌های ذیربط این تکلیف قانونی اجرایی شد. مسلماً اجرای قانون مربوطه، با توجه به شرایط هر عضو هیات علمی که دارای چه سوابق خدمتی، چه مرتبه علمی  یا دارای چه مسئولیت اجرایی هستند، حقوق متفاوتی هم دریافت می‌کنند.

او  گفت: پس از تصویب قانون و ابلاغ آن به دانشگاه‌ها، به‌دلیل تفسیر متفاو‌ت از متن مصوبه، برخی دانشگاه‌ها اقدام به صدور احکام کردند که موجب افزایش حقوق بالای اعضای هیات علمی شد.

نظرپور تصریح کرد: این موضوع بلافاصله با ارسال بخش‌نامه‌ای از سوی وزیر علوم، مبنی بر اینکه حقوق اعضای هیات علمی پس از اعمال همسان‌سازی، نباید بیشتر از ۱۵ برابر حداقل حقوق که نهایتاً معادل مبلغ ۳۳۷،۰۲۰،۰۰۰ ریال (۳۳ میلیون و ۷۰۲ هزار تومان) باشد، تصحیح شد؛ لذا برخی احکام منتشر شده در برخی سایت‌های خبری و فضای مجازی مربوط به زمان قبل از بخش‌نامه ارسالی وزیر علوم است.

نظرپور بیان کرد: نکته قابل توجه اینکه کنترل سقف مبلغ حقوق پرداختی در طول سال ۱۴۰۰ است؛ لذا در صورت اشتباه محاسبه در پرداخت‌ها امکان اصلاح آن در ماه‌های آینده و نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ برای دستگاه‌های اجرایی میسر خواهد بود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم همچنین در پاسخ به برخی از نظرات انتقادی مخاطبان، نسبت به این موضوع بیان کرد: پایه و مرتبه اساتید دانشگاه‌ها با توجه به ساعات موظف آموزش، پژوهش و مدیریت متفاوت است و اینگونه نیست که هر عضو هیات علمی دانشگاه حتماً حقوق بالایی دریافت می‌کند. به عنوان مثال یک استادیار پایه یک در بدو استخدام بعد از همسان‌سازی حقوق با همکاران هیات علمی غیر بالینی دانشگاه‌های علوم پزشکی حداکثر دریافتی‌اش حدود ۱۲ میلیون تومان است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
حقوق اعضای هیات علمی نسبت به بسیاری از شرکت ها و سازمانها خیلی پایین هست و این موضوع موجب بی انگیزگی آنان جهت رشد علمی کشور میشه. ۱۵ میلیون جزو حقوقهای خیلی پایین است
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۹:۲۶ ۲۹ تير ۱۴۰۰
سلام من تعجبم از این برای افزایش حقوق معلمان که کل حقوقش یک سوم اعضا هیات علمی نمی شه دولت بودجه نداره ولی برای افزایش حقوق وزارت بهداشت و علوم بودجه هست!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۹ تير ۱۴۰۰
تو دانشگاه ما هیات علمی داریم یکساله به بهانه کرونا دانشگاه نیومده ولی فیش حقوقشو نگاه میکردم ۴۵ میلیون دریافتی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۹ تير ۱۴۰۰
الان خیلی از دکترها بیکارن چرا امتحان نمیگیرن برای هیات علمی هرکی پارتی داره جذب دانشگاه میشه کافی هست با استادها رفیق باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۹ تير ۱۴۰۰
بنام خدا
باعرض سلام
خواهشمندم خواهران در حضور مرد نامحرم از جوراب ضخیم بجای جوراب نازک زنانه پانما دررنگ های مختلف استفاده نمایند
باتشکر
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۹ تير ۱۴۰۰
برادر خانم من تو امیرکبیر استاد بود و کلی از این حرفا میشنید
استرالیاییا دعوتش کردن با استادش که یه پروفسور انگلیسی بود مشورت کرد اونم نه گذاشت نه ورداشت بهش گفت اگه بمونی احمقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۹ تير ۱۴۰۰
هیئت علمی اگه زیر صد تومن بگیره اگه بمونه احمقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۹ تير ۱۴۰۰
به نظرم مثل سایر ارگانها که از طریق آزمون استخدامی اقدام به جذب نیرو می کنند، برای استخدام هیئت علمی و کارکنان اداری دانشگاه هم همین کار رو انجام بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۹ تير ۱۴۰۰
به نظرم مثل سایر ارگانها که از طریق آزمون استخدامی اقدام به جذب نیرو می کنند، برای استخدام هیئت علمی و کارکنان اداری دانشگاه هم همین کار رو انجام بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۹ تير ۱۴۰۰
مجلس اومده فقط برا اساتید حقوق افزایش بده همین..طی این دوسال فقط افزایش حقوق اساتید رو میشنویم مالیات حذف میکنن براشون..افزایش سقف حقوق رو براشون برمیدارن ..وام ۵۰۰ میلیونی مسکن براشون میدن ..انتخاب دانشجوی دکترا رو به عهده دانشگاه میذارن......مجلس اسلامی حکومت اسلامی عدالت اسلامی....ما که حلال نمیکنم ثروت کشورمون رو فقط برا یه عده مرفه بدین باز برا کارگر بود که بیچاره ها سه تومن حقوقشونه میگفتیم اینه عدالت اسلامی اما اونی که ۳۰ تومن حقوقشه چی بگیم ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۹ تير ۱۴۰۰
یه مشت بی سواد با عنوان دکتر، دکتر تو مجلس نشستند و قانون جوری می نویسند که از جیب کارگر به جیب مرفهین و بی سوادان برود، مالیات هم که نمی دهند، حقوق نجومی هم می گیرند و آبرویشان هم که می رود دروغ تحویل می دهند، پس این فیش ها برای کیست؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۰ ۲۹ تير ۱۴۰۰
حقوق همه کارمندان و اعضای هیأت علمی و...۵۰درصد و بالاتر همسان‌سازی شد الا کارکنان و معلمان آموزش و پرورش .چون دولتی روی کار آمده که با معلمان خصومت داره ،بنابراین دودش به چشم مردم می‌ره .چرا؟چون انگیزه در معلمان کم شده ،بی سوادی بی داد می‌کنه ،،،،،مدرک بالا ولی سواد پایین!!در آینده مدیران بی سواد مشکلات را نمی توانن حل کنن ،مردم باید سختی ببینن،،،رشد مملکت در گرو رشد آموزش وپرورش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۸ تير ۱۴۰۰
فیش ۷۲ میلیونی نطرپور چه توضیحی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۸ تير ۱۴۰۰
این حقوق 33و بیشتر و کمتر ملاک نیست مشکل این است که هر کسی حقوق عادلانه نمیگیرد بعضی زیاد و برخی کم میگیرندمثلا حتی در قشر دانشگاهها دولتی‌ها 4 برابر آزاد میگیرند. بانکی ها دو برابر کارمندان دیگر . کارگران نفت دو برابر کارگران دیگر و ...
Iran (Islamic Republic of)
A
۲۰:۲۳ ۲۸ تير ۱۴۰۰
تروخدا اینطوری حرف نزنین حدود دوازده سال تحصیلات دانشگاهی داشتم الان ۳۳ سالمه هنوز هیات علمی نشدم. روزهایی بوده که خودم و خانمم فقط ۲۰ هزار تومان ته حسابمون پول بوده. باورکنید وضع اونطوری که فکر می کنید نیست الان یک سال دکتری گرفتم پشتیبانی بنیاد نخبگان را هم دارم برای جذب هیات علمی اما هرجا می روم یک بهانه میارن دیگه خسته شدم. حدود ۴۰ مقاله چاپ کردم کار صنعتی کردم اما متاسفانه هنوز کار ندارم. شما این مشکلات را می بینید که حرف از ۱۲ میلیون میزنین تازه اونم اگر استخدام کنند. بچه دار شدن واسمون شده آرزو چون حقوق ندارم جرات بچه دار شدن نداریم. الان یک سال خانمم یک شهر من یک شهر دیگه بخاطر ماهی سه میلیون که به پسادکتری می دهند. این ها حقیقت ماجرا است. نه خونه داریم نه حقوق تا حالا چندبار تصمیم گرفتیم جدا بشیم فقط بخاطر نبود شغل. الان دارم اقدام می کنم برای مهاجرت بعد مسیولین با افتخار می گویند از فرار نخبگان جلوگیری می کنیم..... اینطوری جلوگیری می کنین؟ خواهشن قضاوت نکنید تازه اگر توی این سن استخدام بشیم با ماهی دوازده میلیون بدون خونه با این گرونی شاید بتونیم یک زندگی معمولی داشت باشیم. متاسفانه حقوق های نجومی برخی پزشکان را نمی بینید و فقط گیر دادین به اساتید اون هم اساتیدی که بعد از این همه رنج و زحمت توی سن سی تا سی و پنج شدن هیات علمی انصاف داشت باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۹ تير ۱۴۰۰
شما درست می فرمایین به جوانان تحصیل کرده ما هر چی بدن کمه ، ولی متاسفانه بعضی ها با مدرک پایین و دانشگاههای نه چندان رده بالا شدن هیئت علمی و ۲۰ تومن می گیرن چرا چون استاد دانشکده معارفه دقیقا دیدم و کاملا مستند دارم می گم.
Iran (Islamic Republic of)
As
۱۸:۱۱ ۲۸ تير ۱۴۰۰
در هیچ کشوری از عراق و افغانستان گرفته تا سوئد و آلمان و آمریکا، تفاوت حقوق هیأت علمی دانشگاه با کارشناسان ۳۰۰ درصد نیست نهایتاً ۳۰ درصد حقوق اساتید دانشگاه بیشتر از کارمندان است. دکتر شمس بخش معاون وزیر در ماه خرداد فیش حقوقی بالای ۷۰ میلیون تومان داشته .و با مزایا حدود ۱۰۰ میلیون تومان در ماه حقوق می گیرد و مالیات زیر ده درصد می‌دهند. وزارتخانه ای که به خاطر ضعف در عملکرد چندبار از مجلس کارت زرد گرفته‌است. هیأت علمی وزارت علوم، ساعت زدن را کسر شأن می دانند و هیچ کنترل واقعی بر میزان حضور هیأت علمی در سرکار وجود ندارد. دولت بعدی باید تمام بودجه کشور را به حلقوم چنین مرفهان بریزد.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۹:۵۵ ۲۹ تير ۱۴۰۰
اخه کارمند که فقط داره با کامپیوترش سر کار بازی میکنه چرا باید خودشو مقایسه که با هیئت علمی دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۹ تير ۱۴۰۰
کارمندای بانک دو برابر ما میگیرند با لیسانس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۹ تير ۱۴۰۰
به زهرا:
کارمندان هر لحطه دارند با ارباب رجوع سر و کله میزنند که نیاز به اعصاب پولادین داره. کارمندهای اصلا مرخصی نمی تونن برند.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۰۰ ۲۸ تير ۱۴۰۰
به نظر من حق این افراد حقوق ۳۰ میلیونی نیست. ۹۰ درصد این آقایون فاقد سواد عملی هستند. حال بپرسین این آقایون چند دانشجو تربیت کردند که دارای سواد عملی بالا باشند. الان با حقوق ۳۰ میلیونی خروجی ۱۰۰۰ تا تک تومنی برای دانشگاه ندارند. ۷۰ تا ۸۰ درصد بار و مشکلات وزارت علوم بر دوش کارمندان و اعضای غیر هیئت علمی است. از آموزش و تدارکات و آزمایشگاهها و ....ولی این آقایون با ۲۰ درصد کارایی تمام بودجه وزارت علوم را نوش جان می کنند. تمام دانشجویان کشور شاهد این ادعای من هستند.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۹:۵۶ ۲۹ تير ۱۴۰۰
اخه کارمندی که داره سر کار با کامپیوترش بازی می کنه چرا خودشو با هئیت علمی مقایسه می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۹ تير ۱۴۰۰
به زهرا:
اتفاقا کار کارمند سخت تره. هیت علمی غیر از اینکه اسم خودش رو تو مقاله های دانشجوها اضافه می کنه، دقیقا چیکار میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۷:۵۳ ۲۸ تير ۱۴۰۰
اصلا چرا باید بیشتر از یک معلم که پنج میلیون میکیره اینا حقوق بکیرن مگر بیشتر کار میکنن یا فکرومغزشون بیشتر فعاله یا خلاقیتشون بیشتره باعث پیشرفت کدوم قسمت ازمملکت شدن که ده برابر فرهنگیان و معلما حقوق بگیرن اکه اینا توتستن یه جبر ومثلثاتو تدریس کنن من اسمم و عوض میکنم تورو خدا حقوق اینارو هم به زیر ده تومن کاهش بدین ما ادمایی توی جامعه داریم خیلی ازاینا سر تر راضین با یک دهم حقوق اینا کار کنن.... سرمایه فکری فراوانی داریم که خیلی کم توقع ان اونارو جایگزین کنید ...‌ خواهشا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۰ ۲۸ تير ۱۴۰۰
الان اساتید دانشگاهای دولتی چه کسانی هستن اکثریت بچه ها وفک وفامیل نمایندگان ووزیران ومسولین هستن باید نمایندگان حقوق این افراد رو افزایش بدن انها همون ۳۰۰۰ هزار بورسیه ایهستن کهبه ناحق برای تحصیل به خارج از کشور رفتن وبعد ازتحصیل در بهترین دانشگاه های کشور استخدام شدن وحالا با حقوق های انچنانی ادعای فضل ودانش میکنن خدا ازتون نگذره که اینان از حق بیت المال به همه چیز رسیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۸ تير ۱۴۰۰
پذیرش هیات علمی پارتی بازی شده است نه براساس سواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۸ تير ۱۴۰۰
من خودم هیات علمی نیستم ولی باور کنید خیلی حقوقها تو چشم نیست مثلا کارمندان اداره گاز برق آب فولاد مبارکه شرکت نفت کارمندان بانک همه شون حقوق های بالا میگیرن کلی هم تسهیلات دارتد از رستوران وحق لباس و....گرفته تا دندانپزشکی رایگان کل خانواده و هزاران تسهیلات دیگه درس چندانی هم نخوندن باور کنید درس خوندن وسر و کله زدن با دانشجو ودانش آموز جماعت سخت ترین کار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۹ تير ۱۴۰۰
اتفاقا تدریس راحت ترین کاره. کارمندان هر لحطه دارند با ارباب رجوع سر و کله میزنند که نیاز به اعصاب پولادین داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۹ تير ۱۴۰۰
اتفاقا کار کارمند سخت تره. هیت علمی غیر از اینکه اسم خودش رو تو مقاله های دانشجوها اضافه می کنه، دقیقا چیکار میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
واقعا کارمندا کارشون سختره خیلی، یک کاغذ بر میدارن میذارن تو پرینتر نامه رو پرینت میکنن خب سخته ادم گریش میگیره
Iran (Islamic Republic of)
نیره دادشی
۱۳:۳۰ ۲۸ تير ۱۴۰۰
اشتباه شده ؟ و تا پایان سال ۱۴۰۰ وقت هست اصلاح بشه؟ این دیگه چه جور توجیه مزخرفیه؟ بقیه رو چی فرض کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۲:۵۸ ۲۸ تير ۱۴۰۰
خوش به حال اعضای هیت علمی دو الی سه برابر کارمندان دولت حقوق می گیرند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۱۴ ۲۸ تير ۱۴۰۰
من معلم رسمی با مدرک دکتری ادبیات بعد از 25 سال تدریس در مدرسه و سر و کله زدن با بچه مردم دریافتی ام به زور 10 میلیون تومن میشه اما اینجا دارن میگن حقوق بدو استخدام یک جوان عضو هیات علمی(انشالله بند پ نداشته باشه) حداکثر دریافتی‌اش حدود ۱۲ میلیون تومان است!!!. یعنی اگر سابقه ایشون به من برسه 50 میلیون می گیرند و تدریس می کنند. تازه ساعت کاریش هم از معلم کمتره. این عدالته آخه
Iran (Islamic Republic of)
م ع ت
۱۶:۴۴ ۲۸ تير ۱۴۰۰
با کمال احترام. حضرتعالی در بدو استخدام در آموزش و پرورش آیا مدرک دکتری داشتید؟ در آن زمان چند سالتان بود؟ در حالی که استادیار پایه یک که عموماً (و نه ضرورتا همه) جز نخبگان علمی محسوب می شوند در بدو استخدام بین ۳۰ الی ۳۵ سال سن دارند و پیش از آن مشغول تحصیل مستمر بدون هیچ عابدی بوده اند. اگر فرزند شما که در حدود سن ۳۳سالگی پس از پشت سر گذاشتن آزمون های پی در پی و سخت (البته شامل همه نمی شود و ولی عموما این گونه است) و به حمایت های مالی و معنوی شما بالاخره در دانشگاه استخدام شود و حقوق ۱۲ میلیون دریافت کند، آن را غیر منصفانه می دانید. البته که باید همه مردم عزیز ایران شان، احترام، عزت و رفاه درخور انسان و یک شهروند مدنی داشته باشند (که متاسفانه چنین نیست) و مشکل جایی دیگر است. باید فاصله ها کم شود و نه این که دیگران پایین کشیده شوند.من به عنوان یک معلم دانشگاه، از افزایش حقوق و رفاه همه هموطنانم حمایت می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۸ تير ۱۴۰۰
هیات علمی را خودشان تعیین می کنند برای همین است که کنکور نمی گیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۸ تير ۱۴۰۰
شما هم ده ملیون زیادته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۸ تير ۱۴۰۰
امیدوارم بچه هاتون هیات علمی دانشگاه سراسری بشن هرشب اشک بریزید که این خواب و زندگی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۸ تير ۱۴۰۰
خب استعفا بده مگه مجبوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۹ تير ۱۴۰۰
می مونم تا بی سوادایی مثل تو مملکتو دست نگیرن هر چند شبیه توام داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۹ تير ۱۴۰۰
معلومه که مجبوره نمیتونه مثل تو مفت خور باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۸ تير ۱۴۰۰
دوستان شاکی، خوب اگر حقوق هیات علمی اینقدر خوبه، چرا نمیرید هیات علمی بشید؟! بفرمایید تا انشالله از این حقوقای خوب نصیب شما هم بشه. کسی جلوتونو گرفته بود؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۸ تير ۱۴۰۰
بله جلومون را گرفته بودن وگرنه با همون مدرک وهمون سواد نمیرفتیم هیات علمی دانشگاه ازاد بشیم با حقوق ۵ ملیون
Iran (Islamic Republic of)
علوی
۲۳:۰۷ ۲۸ تير ۱۴۰۰
آشنابازی جانم ازمابهترون زیادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۹ تير ۱۴۰۰
امثال شما هیئت علمی هستید که این شده وضع مملکت. با پول و پارتی که رسیدید به این موقعیت ، کار مفیدی که نمی کنید مالیات هم که نمی دهید دارید با مالیات کذایی که از کارمند و کارگر می گیرد زندگی می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ع ح
۰۳:۱۴ ۲۹ تير ۱۴۰۰
من فرزتد مسئولان نیستم رانت و پارتی ندارم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۸ تير ۱۴۰۰
شرایط عجیب غریب همسان سازی رو هم بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۸ تير ۱۴۰۰
متوسط حقوق کارمندهای بانک ۲۴ میلیون هست میدونستید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۹ تير ۱۴۰۰
به جز بانک ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۹ تير ۱۴۰۰
نه با با از این حرف ها نیست من خودم کارمند بانک با ۲۵ سال سابقه حقوقم ۱۲ تومنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۹ تير ۱۴۰۰
به خدا مردم در مورد بانکی ها تو توهم هستن همسر من کارمند بانک خصوصی تا قبل عید حقوقش خدا میدونه زیر سه تومن بود بعد عید با دو بار افزایش ۷ تومن شده این رقم ها رو از کجا میارین یا حداقل اسم بانک رو هم ذکر کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۹ تير ۱۴۰۰
دروغ که کنتور نمی اندازه هرچی دوست داری یه عددی بگو. خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۹ تير ۱۴۰۰
شیش هفت تومن بیشتر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۹ تير ۱۴۰۰
فامیل من کارمند بانکه شیش خرده ای حقوقشه. چرا الکی میگی؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۸ تير ۱۴۰۰
دروغ میگن همسان سازی نکردن شرایط عجیب و غریبی گذاشتن که واسه هیچ کس همسان سازی نشه کسی زورش به هیئت علمی پزشکی نمیرسه ما شبی سه چهار ساعت خواب داریم شرائط رو جوری گذاشتن که باید ۳۰ ساعت در روز کار کنی که با توجه به ۲۴ ساعته بودن روز نمیشه خدا ظلمتون رو جبران کنه
Iran (Islamic Republic of)
خب
۱۳:۲۹ ۲۸ تير ۱۴۰۰
والا این دوسال هست هیئت علمی های دانشگاه ما مثل هلال ماه رویت نشدن هرچند اگر نگاه به آسمون بکنی بعد از یکماه میتونی ماه رو تماشا کنی
اینا حالا حقوق نجومی بگیر شدن. دیگه خدا رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
نقوی
۲۳:۰۸ ۲۸ تير ۱۴۰۰
چند تامریض کرونایی می بینیو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۸ تير ۱۴۰۰
ظلم تا کی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۸ تير ۱۴۰۰
والله بخدا ما اساتید دانشگاه ازاد هم اهل این کشوریم . یکی به دادما برسه . استادیار با پایه 20 حقوق خالص هشت ملیون تومان میگیرم با بیست و یک سال سابقه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
میتونی بیای برای من کار کنی، اخه حقوق کارگری شده اندازه حقوقی که میگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۸ تير ۱۴۰۰
کدام کشور در دنیا اختلاف بین حداقل حقوق و اعضای هیات علمی ۱۵ برابر است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۸ تير ۱۴۰۰
تازه این حقوق مبنا است مزایا دستشان باز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۸ تير ۱۴۰۰
انگار بعضیها برای حفظ حاکمیت به بعضی صنوف شغلی حساس رشوه میدهند! در کجای دنیا بک اصطلاحا استاد چندین برابر حقوق و دستمزد دریافتی کارمند ساده یا کارگر را دریافت میکند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۸ تير ۱۴۰۰
واقعا که
بعد همیشه به معلهای عزیز هزارجورتهمت وافترا می زنند که شما که بیکارین حقوق مفت هم میگیرین
یه دفعه نشد فیش حقوقی یه معلم رو منتشر کنند که ببینند چقدر حقوق مغلم پایین است
من معلم با 29سال سابقه کار و مدرک ارشد کمتر از 7 تومان میگیرم .تازه بیشتر اون هم قسط باید بدم
حالامقایسه کنین ببینید اعضای هییت علمی بیکارند یا معلمین ابتدایی با قریب به 40 دانش اموز که همه هم بچه هستند
Iran (Islamic Republic of)
خبر خوان
۰۸:۱۲ ۲۸ تير ۱۴۰۰
28 سال سابقه دارم با مدرک دکترا حقوقم 11/5 میلیون ، در حالی که اعضای هیدت علمی در بدو ورد 12 میلون حقوق دارند . اخه به کی بگیم..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۸ تير ۱۴۰۰
اگه فكر ميكني ساده است برو هيات علمي بشو. طرف تازه نزديك 35 سال با 30 سال درس خوندن تازه با آن گزينش و با آن كارهاي علمي انجام داده تازه ميشه استاديار پايه 1.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۸ تير ۱۴۰۰
هیات علمی براساس معیار سلیقه ای است نه علم وتحقیق روز به روز هم بدتر می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۸ تير ۱۴۰۰
خفه نشید یه وقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۸ تير ۱۴۰۰
درحال حاضر استاد تمامشون هم بی سواده!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۸ تير ۱۴۰۰
نظرپور دروغگویی تمام عیار ان شاءالله در همین دنیا تقاص پس بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۸ تير ۱۴۰۰
بیچاره ها هنوز حقوقی نمیگیرند باید افزایش حقوق داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۸ تير ۱۴۰۰
حساب کنید در بدو استخدام حقوقشون 12 میلیونه، اونوقت با همون مدرک دکترا بخوای تو یه سازمان یا اداره دیگه استخدام بشی حقوقت میشه 5 یا 6 میلیون. این عدالت است یا ظلم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۸ تير ۱۴۰۰
کدوم دکترا تو سازمانهای دیگه ۶ میلیون میگیره یه ذره وجدان در ضمن همسان سازی نشده شرایطی گذاشتن که واسه کسی عملی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۲۸ تير ۱۴۰۰
اینها که چیزی نیست بیائید بررسی کنید پرداختیهای هیئت بیکار علمی علوم پزشکی یزد که چه کارانه های و با چه دریافتیهای دارن وهمیشه ی خدا هشتشان در گروه نه هشان است واصلا سیر آوری ندارنند. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(عدالت مسئولین یعنی همین؟؟؟؟؟)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۸ تير ۱۴۰۰
مگر همه دنیا کرونا نیست این همه پول مفت به این مغز های متفکر می دهند
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۰۴:۵۰ ۲۸ تير ۱۴۰۰
بمیرم براشون!
چند ده میلیون، چند ده میلیون قانونی می گیرن !
تازه می نالند و یا آن را کم نشان می دهند !
Iran (Islamic Republic of)
آبی
۱۳:۳۳ ۲۸ تير ۱۴۰۰
ننگ بر نمایندگان و کسانیکه با این همسان سازی موافقت نمودند،،، کارمند با مدرک دکترا داره بازنشسته میشه و حقوقش 12 نمیشه اونوقت اینا تازه ورود که پیدا می‌کنند اینقدر بالا.... یا خدا چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۷ تير ۱۴۰۰
۳۳ میلیون و ۷۰۲ هزار تومان حقوق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۸ تير ۱۴۰۰
در این روزها و ماههای که اصلا کلاسی برگزار نمی شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۸ تير ۱۴۰۰
بنده خدا طرف فول پروفسور با پايه 40 هست. كه حقوق ميگيره.
آخرین اخبار