محمودی در صحن علنی:

خدمت‌رسانی‌ به مردم با پاسخگویی سریع دستگاه‌های اجرایی به تذکرات نمایندگان بهتر می‌شود

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی برای حل کم و کاستی‌ها به سرعت پاسخ تذکرات‌های نمایندگان را بدهند، به ابزار‌هایی مانند تحقیق و تفحص و استیضاح کمتر رجوع می‌شود و خدمت‌رسانی بهتری به مردم صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سمیه محمودی سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات طرح الزام دستگاه‌های اجرایی جهت پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان اظهار کرد: نمایندگان طبق ماده ۲۰۶ آیین‌نامه داخلی و به جهت بیشترین حضور در میان مردم و در سطوح ملی و شهرستانی تذکراتی می‌دهند که اگر دستگاه‌های اجرایی برای حل کم و کاستی ها به سرعت پاسخ دهند، به ابزارهایی مانند تحقیق و تفحص و استیضاح کمتر رجوع می‌شود و خدمت‌رسانی بهتری به مردم صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اگرچه برخی وزارتخانه‌ها پاسخگو هستند اما این طرح همه وزارتخانه ها را ملزم می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار