مقام امنیتی دولت ترامپ: حزب جمهوری خواه بزرگترین تهدید برای آمریکاست

یک مقام امنیتی دولت دونالد ترامپ، جمهوریخواهان را تهدید بزرگتر از داعش برای آمریکا خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از نشریه ایندیپندنت، مایلز تیلور، از کارمندان ارشد وزارت امنیت میهن آمریکا در زمان دولت ترامپ حزب جمهوری خواه را تهدیدی بزرگتر از داعش برای آمریکا خواند.

مایلز تیلور یه عنوان رئیس ستاد کارکنان وزارت امنیت داخلی آمریکا از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ فعالیت می‌کرد. او پس از ترک سمتش، به عنوان نویسنده‌ای ناشناس در نیویورک تایمز مطلب می‌نوشت.

این مقام سابق آمریکایی به شبکه ام اس ان بی سی گفت اگرچه او یک فرد امنیتی بوده؛ اما مجبور شد تا در سوت هشدار در خصوص دولت ترامپ بدمد؛ چرا که نگران مسائل امنیت ملی بود.

او همچنین اعلام کرد چهره‌های پیشرویی همچون کوین مک کارتی همچنان به یک رئیس جمهور بازنده‌ای که دوبار استیضاح شده، ادای دین می‌کنند.

او گفت: باید تمام آمریکایی‌ها درنگ کرده و آن‌ها را در باره آینده کشورشان و نیز امنیت ملی نگران ساخت.

او گفت: من در امنیت ملی علیه داعش، القاعده و روسیه کار کرده ام. تهدید شماره یکی که من در زندگی ام برای دموکراسی این کشور دیده ام، حزب جمهوری خواه است.

او همچنین در مصاحبه‌ای جداگانه از همکارانش و جمهوری خواهان برای سکوت ادامه دارشان در پی انتشار خبر بازداشت دو مرد در پی طرح منفجر ساختن دفتر حزب دموکرات در ساکرامنتو انتقاد کرد.

او گفت: این مسأله‌ای نفرت انگیز است که وزرای سابق کابینه که قبلا به من در پشت صحنه گفته بودند که به مانند من فکر می‌کنند، در مقابل ترامپ در نیامدند.

او همچنین گفت که احساس می‌کند وظیفه دارد در این ارتباط حرف بزند. وی گفت: شخصاً از او (ترامپ) شنیدم که از استفاده از اختیاراتش به نحوی که جنبه فرا قضایی داشته باشد صحبت می‌کرد. برای مثال او در کاخ سفید از چیز‌هایی مانند حکومت نظامی و به طور اخص از تحریف قانون شورش حرف می‌زد».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار