صدا و سیمای مرکز کردستان عنوان برتر نظرسنجی انتخابات را کسب کرد

مدیرکل صدا و سیما مرکز کردستان گفت: در برآورد میزان مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، مرکز کردستان عنوان برتر را در نظرسنجی انتخابات در بین مراکز کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، جعفر عبدالملکی مدیرکل صدا و سیما مرکز کردستان روز شنبه در مراسم قدردانی از پژوهشگران صداوسیمای مرکز کردستان اظهار داشت: پرسشگری مهارتی ظریف، هنرمندانه و علمی است که پژوهشگر به لحاظ مهارتی و انگیزشی باید دقت نظر، تمرکز و توان لازم برای هنر برقراری ارتباط با عموم مردم را داشته باشد و بتواند نگرش، نظر و دیدگاه افراد را در مورد مسایل گوناگون بدون سوگیری به دست آورد.

او افزود: نظر سنجی‌های مهمی همچون انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت بیشتری برخوردار است و به همین دلیل نتایج کار پژوهشگران که جنبه‌ی افکار عمومی داشته باشد دست مایه تصمیم گیری‌ها در سیاست‌های کلان کشوری خواهد بود.

مدیر کل صدا وسیما مرکز کردستان با شاره به نقش رسانه ملی در انتخابات گذشته، اظهار داشت: رسالت رسانه ملی در انتخابات، دعوت به حضور بدون سوگیری از نامزد خاص از مسوولیت‌های رسانه ملی بود.

مدیر واحد پژوهش مرکز کردستان هم با اشاره به سختی‌ها و پیچیدگی‌های کار پژوهشگران گفت: روند کار پرسشگران برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا از آذر ماه گذشته آغاز و تا یک روز مانده به انتخابات ادامه پیدا کرد.

اقبال خالدیان افزود: کسب چنین عنوانی در ۲۰ سال گذشته توسط این مرکز بی سابقه بوده و مرهون تلاش فراوان همکاران پرسشگر و حمایت مدیرکل و دیگر مسوولان مرکز است.

برای نخستین بار پاییز ۱۳۲۷ اولین فرستنده رادیویی متعلق به ارتش در سنندج آغاز به کار کرد، اما شروع به کار مرکز رادیو و تلویزیونی در سنندج به سال ۱۳۵۰ بر می‌گردد و برنامه‌های شبکه اول سیما برای شهروندان سنندجی پخش می‌شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.