چندین کشته در سقوط هواپیما در آلمان

به‌دنبال سقوط یک هواپیمای کوچک در جنوب غربی آلمان چندین نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری آسوشیتدپرس امروز (شنبه) از سقوط یک هواپیمای کوچک در جنوب غربی آلمان و جان‌باختن چندین نفر خبر داد.

بنابر اعلام این خبرگزاری تاکنون تعداد دقیق کشته‌های این حادثه مشخص نشده است. هواپیمای این حادثه از نوع «پایپر ایرکرفت» اعلام شده و این حادثه در بخش جنگلی اطراف شهر «شتایننبرون» ایالت بادن-وورتمبرگ، در جنوب آلمان اتفاق افتاده است.

این هواپیما صبح شنبه از فرودگاهی در «اشتوتگارت» آلمان، به هوا برخاسته بود.

دلیل این حادثه تاکنون مشخص نیست و گروه امداد و نجات در حال حاضر به محل حادثه اعزام شدند تا بقایای هواپیما و اجساد افراد را بیرون بکشند.


بیشتر بخوانید


این حادثه در حالی اتفاق افتاد که در حال حاضر سیل آلمان را فراگرفته است و منابع خبری امروز اعلام کردند که به‌دنبال جاری شدن سیل در غرب آلمان نیرو‌های ارتش این کشور به عملیات امداد و نجات در این مناطق پیوسته‌اند و شمار تلفات ناشی از سیل ویرانگر در این کشور همچنان در حال افزایش است.

بر اثر جاری شدن سیل در غرب اروپا تاکنون بیش از ۱۵۰ نفر جانشان را از دست داده‌اند و بیشتر این تلفات مربوط به آلمان است. در حال حاضر صد‌ها نفر همچنان مفقود هستند و تصاویری منتشر شده است که نشان می‌دهد مناطقی از آلمان به زیر آب رفته‌اند. عملیات امداد و نجات در سطح گسترده در جریان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار