شهروند خبرنگار؛

بازار شایعات روند واکسیناسیون کرونا در البرز گرم است

طی چند روز اخیر دو شایعه بزرگ باعث ایجاد ازدحام در صف‌های واکسیناسیون کرونای البرز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، طی چند روز گذشته شاهد انتشار تصاویری در فضای مجازی بودیم که نشان دهنده ازدحام عجیبی در در صف‌های واکسیناسیون کرونای البرز بود. شهروند خبرنگار ما در این باره می گوید: خبری منتشر شد که براساس آن همه گروه سنی اعلام شده می توانستند پنجشنبه و جمعه بدون دریافت نوبت برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

او می افزاید: خبر دیگری منتشر شد و مسئولان گفتند که روند واکسیناسیون به افراد بالای پنجاه سال رسیده است.

مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز در این باره گفت: اگر قرار باشد خبری اعلام شود از رسما از سوی ستاد مقابله با کرونای استان اعلام می کنیم؛ اما خبر واکسیناسیون افراد بالای پنجاه سال و مراجه بدون نوبت افراد در آخر هفته گذشته حقیقت ندارد.

او افزود: افراد بالای شصت سال برای واکسیناسیون کرونا در سامانه مرتبط ثبت نام کنند.

بابایی گفت: آمار‌ ابتلا به کرونا در البرز همچنان رو به افزایش است؛ اکنون ۸۹۵ بیمار با علائم کووید-۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند.

او افزود: افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون نیازمند کمک سایر ادارات است و برخی شهروندان نیز بدون نوبت و دریافت پیامک به مراکز مراجعه می‌کنند اگر این اتفاق نیفتد شاهد تجمع کمتری خواهیم بود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مراکز تزریق واکسن صبح‌ها شلوغ است بنابراین شهروندان تا حد امکان از ظهر به بعد به مراکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.