هدیه نوستالژی شهرداری؛

چاله‌های کرج؛ دیروز چالش بازی‌های کودکان بود، امروز دغدغه رانندگان

قدمت برخی چاله های کرج تا حدی رسیده است که به زعم برخی کاربران مجازی می‌توان آن را از خاطرات مشترک و نوستالژی شهروندان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آسفالت ریزی و کیفیت مطلوب آسفالت معابر از ابتدایی ترین خدماتی است که در شهرها ارائه می شود چه برسد به کرج که صفت کلان را با خود به یدک می کشد.

کیفیت نامطلوب آسفالت و چاله های فراوان در معابر کرج به سوژه کاربران فضای مجازی و شهروند خبرنگاران ما تبدیل شده است؛ آنان می گویند که بسیاری از چاله ها با زندگی و خاطرات آنان عجین شده است.

یکی از شهروند خبرنگاران ما می گوید: چاله کوچه ما از وقتی که ما در کوچه فوتبال بازی می کردیم و پایمان در آن می افتاد تا اکنون که سی و پنج سال سن دارم به قوت خودش باقی مانده است با این تفاوت که الان لاستیک خودرویم در آن می افتد.

از آن جا که بخش قابل توجهی از اعتراضات شهروندان نسبت به کیفیت آسفالت معابر، متوجه منطقه سه شهرداری کرج بود، آرایی مدیر این منطقه گفت: توزیع آسفالت با توجه به اولویت های مناطق انجام می شود و از ابتدای سال تا کنون نه هزار تن آسفالت در منطقه سه توزیع شده اما نیاز منطقه بسیار بیشتر از این میزان است.

او افزود: عملیات آسفالت ریزی در معابر و منازلی که براساس طرح تفصیلی احداث شده اند، زودتر از سایر نقاط انجام می شود.

مدیر منطقه سه شهرداری کرج گفت: توسعه شهر یکی از دلایلی است که باعث می شود آسفالت ریزی ها دیده نشود البته درعین حال کارخانه آسفالت درحال تولید است.

او افزود: آسفالت تولیدی شهرداری به لحاظ قیمت به صرفه است و کارخانه شهرداری به صورت بیست و چهار ساعته کار می کند.

آرایی در واکنش به وقوع ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه سه شهرداری کرج، گفت: شهروندان ساخت و ساز‌های غیرمجاز را از طریق تماس با ۱۳۷ به اطلاع ما برسانند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار