گذر امواج ناپایدار و رگبار و رعدوبرق از آسمان فارس

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: تا پنج روز آینده شرایط ناپایدار و رگبار و رعدوبرق را در استان شاهد خواهیم بود.

مهرداد قطره سامانی مدیرکل هواشناسی فارس درگفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در خصوص وضعیت جوی استان فارس، گفت:  امروز شنبه ۲۶ تیرماه آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد و در نیمه جنوبی و مرکزی و برخی نقاط شمالی طی بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق پراکنده، وزش باد شدید موقتی و با احتمال تگرگ به خصوص در جنوب و غرب استان را شاهد خواهیم بود.

او افزود: برای فردا یکشنبه ۲۷ تیرماه آسمان استان نیمه ابری، در  بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد و در اغلب نقاط در روز و شب رگبار و رعد و برق پراکنده، وزش باد شدید موقتی و با احتمال تگرگ به خصوص در جنوب و غرب استان پیش بینی می‌شود.

قطره سامانی ادامه داد: تا پنج روز آینده شرایط ناپایدار و رگبار و رعدوبرق را در استان تا روز سه‌شنبه خواهیم داشت که سه‌شنبه این سامانه ضعیف‌تر و چهارشنبه با احتمال بارش پراکنده در برخی نقاط خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: کمینه دمــای امــروز اســتــان ایزدخواست با ۱۸ درجه بالای صفر، بیشینه دمـای دیــروز اســتــان لامرد با ۴۴ درجه بالای صفر، کمینه دمای امروز شــیــراز ۲۴ درجه بالای صفر و بیشینه دمــای دیــروز شــیــراز ۳۹ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار