برای اجرای طرح های عمرانی ورزش استان همدان ۱۰۵ میلیاردتومان اعتبار اختصاص یافت

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: برای اجرای طرح های عمرانی ورزش استان ۱۰۵ میلیاردتومان اعتبار اختصاص یافت وبه زودی جذب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در نشست تخصصی بررسی وضعیت کشتی شهرستان نهاوند که با حضور شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و معاونان و ورزشکاران نهاوندی برگزار شد گفت: با کمک نمایندگان استان و استاندار همدان ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای طرح‌های عمرانی اداره کل ورزش وجوانان استان جذب شد و به زودی تخصیص می‌یابد.

او افزود: باید برای رفع مشکلات و پیشرفت در حوزه‌های مختلف ورزش بتوانیم با بررسی آسیب‌ها و فرصت‌ها باهم گفت‌وگو کنیم.

حمیدسیفی با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته با پیگیری‌های صورت‌گرفته و حمایت‌های مجمع نمایندگان استان و استاندار همدان ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی جذب و در آستانه تخصیص است، گفت: باید بتوانیم مطالبه‌گری را در جامعه ورزشی استان همدان تقویت کنیم.

سیفی ضمن تقدیر از پیشکسوتان هیئت کشتی شهرستان نهاوند به ویژه آقایان عزیز سیف، تورج ظفری و فرامرز سماوات به سبب ایثار و خدمات ایشان برای تربیت نسل هیئت کشتی نهاوند اظهار داشت: امروز مربیان توانمند هیئت کشتی نیز باید برای نسل آینده نیز مربیانی توانمند و کاربلد تربیت کنند تا در آینده نیز شاهد درخشش کشتی استان و نهاوند باشیم.

او با تاکید بر اینکه لازمه پیشرفت در هر کاری پرهیز از منیت‌ها، مثبت‌اندیشی، وحدت و همدلی است بیان کرد: امیدواریم با وحدت و همدلی در کشتی استان و شهرستان شاهد توفیقات روزافزون کشتی استان در کشور باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه برای پیگیری و بررسی تخصصی ابعاد ورزش استان از مشاوران ارزشمند از جامعه قهرمان، مربیان و پیشکسوتان در حال بهره‌مندی هستیم، گفت: آقای فرامرز سماوات به عنوان پیشکسوت کشتی کشور و استان همدان به‌عنوان مشاور مدیرکل معرفی می‌شوند امیدواریم که همچون گذشته منشأ خیر باشند.

سیفی از ساخت و نصب سردیس مهندس علیمرادیان خیر بزرگ ورزش کشور و شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: برندسازی و معرفی چهره اثرگذار و تلاشگر در ورزش یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ماست چرا که موجب ایجاد انگیزه برای همه مردم می‌شوند.

مدیرکل ورزش جوانان استان همدان با اشاره به صدور حکم سعید ابراهیمی به عنوان مدیر امور شهرستان‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: امروز باید با جاذبه حداکثری برای ارتقاء و کیفی سازی امور ورزش استان تلاش کنیم.

سیفی در پایان با حضور در منزل شهید علی احمدوند پدر گرانقدر علی اکبر احمدوند قهرمان و آقای گل فوتبال ناشنوایان آسیا و جهان از این خانواده تقدیر کرد.

برای اجرای طرح های عمرانی ورزش استان همدان ۱۰۵ میلیاردتومان اعتبار اختصاص یافت

انتهای پیام/س

برچسب ها: ورزش ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.