رشد تولید موجب افزایش صادرات و اشتغال میشود

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: اگر تولید رشد کند کنار آن صادرات و اشتغال نیز افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمدحسن آصفری، نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: دولت جدید باید برای کمک به بخش تولید عزم خود را جزم کند و نقدینگی و سرمایه در گردش مورد نیاز آنها را فراهم کند، زیرا اگر تولید رشد کند کنار آن صادرات و اشتغال آن نیز افزایش می‌یابد.

او ادامه داد: یافتن بازارهای صادراتی برای فروش کالاهای مازاد با کمک دیپلماسی اقتصادی از مواردی است که باید در اولویت دولت سیزدهم قرار گیرد و کابینه سیزدهم باید کارآمد، جهادی و انقلابی باشد و به جای نشستن پشت میز وارد میدان عمل شود و مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک پیگیری کند.

آصفری تاکید کرد: نباید به گزارش‌های کارشناسان اکتفا کنیم و لازم است فاصله با مردم را کم کنیم و شخصا مسائل را از خود مردم بشنویم و از این طریق می‌توانیم آنها را بهتر درک کنیم. اگر مسوولان کنار مردم زندگی کنند خیلی از مسائل و مشکلات خودبه‌خود حل می‌شود.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار کرد: مجلس یازدهم به کابینه کارآمد، جهادی، انقلابی و اهل کار و تلاش و برنامه رای می‌دهد و در طول زمان هم به مطالبه‌گری از دولت جدید برای احقاق حقوق مردم ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۵ تير ۱۴۰۰
عالی