پیش از ظهر امروز انجام شد؛

بازدید رئیس جمهور منتخب از آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) + فیلم

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور منتخب کشورمان پیش از ظهر امروز جمعه ٢۵ تیرماه از آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) بازدید کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب کشورمان پیش از ظهر امروز جمعه با حضور سرزده در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره)، ضمن عیادت از جانبازان قطع نخاع، با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار صمیمی حجت‌الاسلام رئیسی با تاکید بر اینکه جانبازان در میدان جهاد و ایثار به ایفای نقش اساسی پرداخته و با جانبازی خود، مدال افتخار و نمره قبولی گرفته‌اند، اظهار کرد: در دولت سیزدهم رسیدگی به امور ایثارگران، جانبازان و خانواده عزیز ایشان را به طور ویژه در دستور کار خواهیم داشت.

رئیس جمهور منتخب کشورمان خدمت به جانبازان را وظیفه همه مدیران و مسئولان کشور دانست و بر پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی جانبازان از ابتدای شروع بکار دولت جدید تاکید کرد.

حجت الاسلام رئیسی در‌ گفت‌وگو با کادر درمانی این آسایشگاه نیز، کار ایشان را سخت، مهم و اثرگذار توصیف کرد و افزود: شما به بهترین خلق خدا خدمت می‌کنید و این تلاش‌ها نزد خدا اجر و ثواب بالایی دارد.

در این دیدار جانبازان حاضر در آسایشگاه امام خمینی (ره) هم ضمن ابراز خرسندی بسیار از حضور رئیس جمهور منتخب و آرزوی توفیق برای دولت سیزدهم، به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۶ تير ۱۴۰۰
سید خدا ان شاءالله شما رو از بلایای این مسیر حفظ کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۵ تير ۱۴۰۰
جناب آقای رییسی ضمن سلام و خسته نباشید شما کجا کارید برخی مدیران بنظر میرسد جهت انجام ندادن قانون جانبازان توجیه می آورند اینجانب چند مرحله از حضرتعالی تقاضا نمودم محبت نمودید دستور دادید و مدیران دستگاه با توجیه اینکه اعتبار نداریم از اجرای آن خودداری می نمایند حتی رییس محترم سازمان زندانها در سال گذشته موافقت نموده الان 4 سال میباشد اگر قانون قابل اجرا ندارد چرا توسط مجلس تصویب گردیده به انتظار اجرای قانون با احترام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۵ تير ۱۴۰۰
درود بر تمام مردان خدا
آخرین اخبار