کشف ۱۰ قبضه سلاح و مهمات غیرمجاز در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به جرم و کشف ۱۰ قبضه انواع سلاح و مهمات غیرمجاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:در راستای ارتقای امنیت عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ادامه روند پاکسازی مناطق آلوده به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری یگان‌های انتظامی در قالب طرح پاکسازی در سطح شهرستان ضمن هماهنگی با مقام قضایی، عملیات خود را آغاز نمودند، که در این راستا تعداد ۹ نفر از دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را شناسایی دستگیر و ضمن بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد ۱۰ قبضه سلاح و مهمات غیرمجاز، شامل؛ ۲ قبضه سلاح جنگی و ۸ قبضه سلاح شکاری همراه با ۴۵۳ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط گردید، از میان دستگیرشدگان یک نفر از آنان دارای سوابق تیراندازی به درب منازل بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه با بیان اینکه متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی، پرونده قضایی علیه آنان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد:شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تحرکات مشکوک در منطقه محل سکونت خود موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.