مادر شهیدان رنجبر آسمانی شد/ پیام تسلیت استاندار کرمان

مادر شهیدان ابراهیم و محمداسماعیل رنجبر توتوئی و مادربزرگ شهید سیدمحمد ایران نژاد پاریزی پس از سال‌ها صبر و استقامت به فرزندان شهیدش پیوست.

 


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شهربانو ایران نژاد مادر شهیدان ابراهیم و محمداسماعیل رنجبر توتوئی و مادربزرگ شهید سیدمحمد ایران نژاد پاریزی پس از سال‌ها صبر و استقامت در سن ۹۵ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این اُسوه صبر و استقامت تنها دو پسر داشت که هر دو را در راه حفظ این نظام و کشور تقدیم کرد.

مراسم تشییع این بانوی اُسوه صبر و استقامت عصر امروز با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی ساعت ۱۷ از مقابل منزلش در روستای پسوجان بخش پاریز شهرستان سیرجان به طرف قطعه والدین شهدای این روستا برگزار شد.

شهید ابراهیم رنجبر توتوئی متولد ششم شهریور ۱۳۳۲، دهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

محمداسماعیل هم متولد چهارم مهر ۱۳۴۰ در پانزدهم مرداد ۱۳۶۲ در منطقه‌ مهران بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

سیدمحمد ایران نژاد پاریزی نوه این مادر صبور متولد سوم آذر ۱۳۴۸، بیست و دوم بهمن ۱۳۶۴، درمنطقه‌ی اروندرود بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نایل آمد.

پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت مادر شهیدان رنجبر توتوئی

علی زینی وند در پی درگذشت مادر شهیدان رنجبر توتوئی پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام استاندار کرمان به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون‌

مادران شهدا الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند که وجود پر برکتشان روح ایثار و شجاعت را در جامعه می‌پروراند. بدون شک شجاعت و عظمت شهید نشات گرفته از مادر ایثارگری است که تربیت چنین فرزندی را به بهترین نحو و با معیار‌های اسلامی انجام داده است.

درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحوم شهربانو ایران نژاد،مادر ارجمند شهیدان والامقام  ابراهیم و محمد اسماعیل رنجبر توتوئی و مادربزرگ شهید سید محمد ایران نژاد پاریزی را به مردم ولایتمدار استان کرمان خاصه مردم شهید پرور سیرجان، خانواده معزز شهداء و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند رحمان برای آن بانوی فقیده ماجده رحمت واسعه الهی و محشور شدن با شهدای گرانقدرش و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

علی زینی وند

استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار