طباطبایی: کوهیان دستیار اول شاهین طبع است و به توکیو اعزام خواهد شد

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: فرزاد کوهیان هیچ مشکلی ندارد و به عنوان دستیار اول سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان به توکیو اعزام خواهد شد.

رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال در گفت وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حاضر نشدن فرزاد کوهیان، مربی تیم ملی بسکتبال بر سر تمرینات اظهار داشت: با توجه به حضورم در مسابقات جهانی جوانان در لتونی از اخبار پیرامون تیم ملی خیلی خبر ندارم و چیزی هم در این خصوص به من گزارش نشده است. بعید می‌دانم چنین چیزی وجود داشته باشد، ما شب گذشته جلسه‌ای با کادر فنی و سرپرست تیم ملی در فدراسیون بسکتبال داشتیم و کوهیان نیز حضور داشت.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص این که آیا کوهیان به مسابقات المپیک اعزام خواهد شد یا خیر، گفت: کوهیان جزء کادر فنی تیم ملی بسکتبال و دستیار اول مهران شاهین طبع است و بدون شک همراه تیم ملی بسکتبال راهی مسابقات المپیک توکیو خواهد شد. ما محدودیت‌هایی مبنی بر اعزام نفرات تیم ملی داشتیم، اما در مجموع سعی کردیم دستیار اول و دوم سرمربی تیم ملی بسکتبال در لیست اعزام حضور داشته باشند که شکر خدا عملی شد و کادر فنی کامل راهی رقابت‌های المپیک خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار