قدردانی از فرشتگان نجات اورژانس ۱۱۵ در مهاباد

مراسم تجلیل و قدردانی از سه نفر از بازنشستگان اورژانس ۱۱۵ مهاباد با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در آیین تکریم از بازنشستگان اورژانس این شهرستان، بیان داشت: بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی با شیوه‌ها و ایده‌های جدید می‌باشد، امید است این دوران جدید از پربارترین و با نشاط‌ترین مراحل زندگی پرثمرتان باشد.

او افزود: بازنشستگان افرادی هستند که گرانبها‌ترین روز‌های خود را وقف خدمت به مردم کرده و در سخت‌ترین شرایط و با امکانات محدود همواره صادقانه در راه توسعه و خدمت به میهن اسلامی گام نهاده که به همین دلیل از آنان تکریم می‌کنیم چراکه در بسیاری از موارد انجام به موقع کار‌های اداری مانع از انجام کار‌های شخصی و خانوادگی شده است.

حسینی تصریح کرد: از همان روز‌هایی که اولین پایگاه فوریت‌های پزشکی در شهرستان مهاباد و در زمان خدمتگذاری در کسوت مدیریت اینجانب و با حضور همکارانی پیشکسوت ۱۱۵ مهاباد امیر حسن پور، محمد علی فرجزاد و یعقوب یوسفی و این سه عزیزی که امروز به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوند با شور و اشتیاق خاصی با هدف خدمت رسانی اورژانسی به بیماران نیازمند بنا نهاده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات همکاران اورژانس ۱۱۵ گفت: همکاران جدید الورود باید رفتار، منش، اخلاق و بزرگی را از همکارانی همچون عزت الله فتاحی، کمال حسین پور و لقمان پاکنهاد آموخته و آموزه‌های این عزیزان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در پایان از زحمات و تلاش‌های عزت الله فتاحی، کمال حسین پور و لقمان پاکنهاد که به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند با لوح تقدیر و اهدای هدایا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.