درخشان: پرسپولیس توانایی شکست تیم فوتبال استقلال را دارد / قضاوت فغانی در دربی هرگونه حاشیه را از بین می‌برد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال در جام حذفی اظهار کرد: دربی به دلیل پرطرفدار بودن ۲ تیم فوتبال پرسپولیس  و استقلال با دیگر بازی‌ها به طور خاصی متفاوت و به همین خاطر این بازی همیشه حساس است. هر ۲ تیم در شرایط خوبی به سر می‌برند و انتظار دارم بازی خوبی از آن‌ها شاهد باشیم. شرایط پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال خیلی بهتر از استقلال است و بازیکنان این تیم  نیز باتجربه‌تر و مستعدتر هستند. با توجه به توانایی بالای بازیکنان پرسپولیس آن‌ها می توانند بازی خوبی را ارائه دهند و در نهایت نتیجه خوبی نیز کسب کنند.  

او بیان کرد:من احترام خاصی برای تیم استقلال قائل هستم، اما با توجه به درایت کادر فنی پرسپولیس و توانایی بازیکنان معتقدم پرسپولیس می‌تواند برنده این دیدار باشد.

او در خصوص انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور دربی پایتخت گفت: فغانی یکی از بهترین داوران فوتبال کشورمان است و خوشحالم او به عنوان داور این بازی حساس انتخاب شده تا به دور از هرگونه مسئله و حاشیه  یک بازی خوب  و باکیفیت فنی بالا را تماشا کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد اسمعیلی
۰۴:۰۶ ۲۴ تير ۱۴۰۰
حمید خان تیم نداری بد پاچه خاری میکنی به یحیی بگو ۷۵درصد قراردادم مال تو با کله میشی دستیار اولش اگرم نشدی میخای بفرستمت قشقایی شیراز فکراتو بکن خبرم کن
آخرین اخبار