قلیچ: تیم فوتبال پرسپولیس در دربی برنده خواهد شد

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص دیدار دربی استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید قلیچ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال در جام حذفی فوتبال اظهار کرد: این دیدار پرسپولیس و استقلال در جام حذفی بسیار حساس است. معتقدم این بازی به  ضربات پنالتی خواهد کشید و حامد لک، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس نیز نشان داده که همیشه جلوی استقلال عملکرد خوبی داشته است و امیدوارم فردا نیز بهترین بازی خود را برای پرسپولیس به نمایش بگذارد. پرسپولیس تیم قدرتمندی است  و معتقدم در این بازی پیروز خواهد شد.

او در خصوص سه پنالتی که در دربی گرفته است، گفت: من در آن دوران در اوج آمادگی بودم و هر دروازه بانی که می‌خواهد پنالتی بگیرد باید در بهترین شرایط آمادگی روحی و روانی باشد تا در این خصوص موفق باشد. بهترین بازی من در دربی بود که زیر باران شدید و دمای زیر صفر با حضور ۸۰ هزار هوادار ۲ تیم پرسپولیس و استقلال عملکرد خوبی از خودم نشان دادم و آن بازی نیز به ضربات پنالتی کشیده شد. ضربات پنالتی بازیکنان استقلال یعنی امیر قلعه نویی و محمدرضا شکوری را گرفتم و پرسپولیس به مرحله بعد صعود کرد. آن سال من به همراه پرسپولیس قهرمان جام حذفی شدم. من یک بار هم ضربه پنالتی مجید نامجو مطلق را در ۲ ضرب گرفتم.

قلیچ در خصوص تنش های اخیر بین ۲ تیم استقلال و پرسپولیس بیان کرد: کری همیشه باید بین ۲ تیم باشد؛ من شخصا بار‌ها برای استقلالی‌ها کری خوانده ام، اما نباید این کری‌ها توهین آمیز باشند. چرا که فضای بین این ۲ رقیب را خراب می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۳ تير ۱۴۰۰
پیر لنگیای بیکار و دستمال بدست از لانه هایشان بیرون خزیدند .
آخرین اخبار