کسب رتبه نخست کمیته امداد مهاباد در جذب و اعطای تسهیلات اشتغالزایی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: این نهاد از نظر جذب و اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان، رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با بیان اینکه این شهرستان رتبه نخست جذب و اعطای تسهیلات اشتغالزایی را در استان کسب کرده، در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: در سال ۹۹ مبلغ ۱۷ میلیارد و ششصد میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان و مددجویان کارآفرین پرداخت شده که بخشی از این تسهیلات نیز به بخش آموزش اختصاص یافته است.

خضری با بیان اینکه در نتیجه پرداخت این تسهیلات ۲۳۱ نفر اشتغالزایی شده و آموزش‌های پیش از اشتغال و کاریابی برای ۵۰۵ نفر صورت گرفته است، افزود: از میان این طرح‌ها با توجه با بازدید‌های مستمری که از روند پیشبرد طرح‌ها صورت گرفته است، خوشبختانه ۱۰۸ طرح به صورت کامل خودکفا شده اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد از تعهد پرداخت ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در سال ۱۴۰۰ توسط کمیته امداد در سطح مهاباد خبر داد و تصریح کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته اعتبار این تسهیلات تامین شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.