اعزام ناوگان کمکی راهداری چهارمحال و بختیاری به بندر امام خمینی (ره)

ناوگان کمکی راهداری چهارمحال و بختیاری به بندر امام خمینی (ره) اعزام شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  حسین مالکی سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعلام ضرورت تخلیه کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی (ره) گفت: در مرحله نخست هفت دستگاه از ناوگان کمکی این اداره کل به بندر امام اعزام شد.

او افزود: در حال حاضر به طور میانگین روزانه بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ دستگاه ناوگان باربری از چهارمحال و بختیاری به بندر امام اعزام می‌شود که با توجه به فراخوان ناوگان دستگاه‌های دولتی برای سرعت بخشی به تخلیه کالا‌های اساسی از این بندر، روند اعزام ناوگان کمکی در مراحل بعدی نیز ادامه خواهد یافت.


بیشتر بخوانید


مالکی به آماده‌سازی ۱۳ دستگاه از ناوگان کمکی راهداری برای اعزام به بندر امام خمینی (ره) در مرحله دوم اشاره کرد و درباره نوع اقلام در حال حمل به استان گفت: عمده کالا‌ها مربوط به نهاده‌های دامی از جمله سویا است که بر اساس آخرین آمار ارائه شده از پشتیانی امور دام در حال حاضر سهم استان در این بخش به پایان رسیده و حمل گندم در حال انجام است.

مالکی یادآور شد: با همکاری مطلوب ناوگان باربری استان تاکنون روند حمل بار به ویژه کالا‌های اساسی از بنادر که بیش از ۹۰ درصد آن مربوط به بندر امام خمینی (ره) است به خوبی پیش رفته است و با رایزنی‌ها انجام شده تسهیلاتی برای ناوگان باربری مشارکت‌کننده در این برنامه در نظر گرفته خواهد شد.

او همچنین یادآور شد: برای سهولت کار رانندگان و شرکت‌های باربری امکان صدور بارنامه در استان برای حمل کالا‌های اساسی از بنادر نیز فراهم شده است.

۸۵ شرکت حمل‌ونقل کالا با هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان باربری در چهارمحال و بختیاری و بختیاری فعال است.
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار