بهره مندی ۳۶۰ دانش آموز کرمانی از طرح مدارس همدل

صادقی با اشاره به اجرای طرح مدارس همدل در ۱۵۳ مدرسه استان کرمان طی امسال، گفت: ۳۶۰ دانش آموز کرمانی از مزایای این طرح بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم تجلیل از مدیران نیکوکار مشارکت کننده در طرح مدارس همدل امروز با حضور یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد استان کرمان، اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان  و جمعی از مدیران مدارس استان در کرمان برگزار شد.

یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: طی رایزنی‌های انجام شده  با مدیران مدارس، طرحی به عنوان طرح مدارس همدل به صورت خیرخواهانه برای دانش آموزانی که به دلیل مشکلات مالی امکان تحصیل در مدارس خاص نمونه دولتی و هیئت امنایی را نداشتند، اجرا شد. 

 او با بیان اینکه در این طرح، مدیران مدارس تعدادی از دانش‌آموزان نیازمند را به صورت رایگان در مدرسه خود پذیرش کردند و این دانش آموزان از مزایای آن مدارس بهره‌مند شوند، افزود: طی امسال بالغ بر ۳۶۰ نفر از دانش آموزان زیر نظر کمیته امداد استان کرمان در این مدارس مشغول به تحصیل شدند و قرار شده است این آمار سال آینده  افزایش پیدا کند.

صادقی با بیان اینکه امروز از ۷ نفر از مدیران مدارسی که بیشترین آمار ثبت نامی دانش آموزان نیازمند را در مدارس خود داشتند، تجلیل کردیم، بیان کرد: امسال  طرح مدرسه همدل در ۱۵۳ مدرسه در سطح استان کرمان اجرا شد. 

 در این مراسم احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز از خدمات کمیته امداد استان کرمان برای مهیا کردن تحصیل دانش آموزان نیازمند قدردانی کرد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار