زنان عفیفه عزت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: شهدای عزیز و والامقام از دامان زنانی عفیفه پرورش یافته اند که منجر به عزت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ ایرج حسنخانی جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در مراسم اختتامیه جشنواره ملی گوهر فاطمی(س) گفت: نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه برکات زیادی به همراه دارد و در طول ۴۲ سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد، مردانی بزرگ همچون شهدای عزیز و والامقام از دامان زنانی عفیفه پرورش یافته اند که منجر به عزت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

سرهنگ حسنخانی گفت: ترویج فرهنگ صحیح عفاف و حجاب و اثر بخشی بهتر اقدامات پلیس در این زمینه مستلزم همکاری، همگرایی و هماهنگی تمامی نهادها، دستگاه‌ها و آحاد مردم شریف است.

او نیروی انتظامی را به عنوان مسئول و متولی حفظ ارزش‌ها و همچنین دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: یکی از این ارزش‌ها و دستاوردها؛ عفاف و حجاب است که وجه تمایز کشور اسلامی و اخلاق مدار ما از سایر کشور‌های مروج بی بند و باری است.
جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان پوشش اسلامی را تنها متعلق به زنان ندانست و خاطر نشان کرد: مردان نیز مکلف به رعایت پوشش مناسب هستند و تذکراتی هم اگر از سوی پلیس داده شده؛ تنها متعلق به بانوان نبوده و این دسته از اشخاص را هم شامل شده است.

جشنواره ملی گوهر فاطمی(س) همزمان با سراسر کشور با هدف تبلیغ عفاف و حجاب و در قالب عکس، نقاشی، شعر و دل نوشته و فیلم کوتاه امروز در ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
نگاه محرمیت به زنان بی حجاب موجب صیانت از وسوسه های نفسانی میشود.