حدادی: من در گذشته شانس اصلی کسب مدال المپیک بودم / مسئولان ورزش را ندیده ام!

پرتابگر المپیکی کشورمان درباره وضعیتش قبل از اعزام به المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

احسان حدادی ، پرتابگر المپیکی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان جهان و المپیک اظهار کرد: به هر حال همیشه رسم بر این است که قبل از اعزام تیم‌ها به مسابقات المپیک یا بازی‌های آسیایی دوستان زحمت می‌کشند، مراسم‌هایی برگزار کرده و از قهرمانان و  ورزشکارانی که به المپیک اعزام می‌شوند، تجلیل می‌کنند. پریچهره، مدیر کل اداره ورزش و جوانان  استان تهران و همکارانش  زحمت کشیدند و مراسم تقدیر از ورزشکاران المپیکی را برگزار کردند.

حدادی درباره میزان آمادگی اش برای کسب مدال طلا در المپیک گفت: من  در گذشته شانس اصلی  کسب مدال المپیک بودم و اکنون تمام سعی خود را می‌کنم که  ان شاءالله بتوانم افتخاری برای کشورم کسب کنم و آبروریزی نشود. همه توان خود را می‌گذارم تا در المپیک بهترین نتیجه را بگیرم و امیدوارم این اتفاق رخ  بدهد.  

مراسم تجلیل از قهرمانان  باید برای جوانان برگزار شود 

او ادامه داد: به نظرم مراسم  تجلیل و قدردانی باید  برای جوانان  باشد. برای  ما که چندین سال است در ورزش هستیم، برگزاری چنین مراسم‌هایی مهم نیست. معتقدم جوانان با برگزاری چنین مراسم‌هایی انگیزه بیشتری می گیرند. آرزو می‌کنم کاروان ایران در همه رشته‌های ورزشی بهترین نتیجه را در المپیک بگیرد و بتواند دل مردم را شاد کند. در حال حاضر مردم  ما در شرایط سخت اقتصادی هستند و شیوع ویروس کرونا هم اضافه شده است. امیدوارم ورزشکاران ما بتوانند مدال‌های خوشرنگی در المپیک به دست آورند.  

پرتابگر المپیکی کشورمان درباره وضعیت مصدومیتش اظهار کرد: من آسیب دیدگی شدید از ناحیه کمر دارم و حدود ۲/۵ ماه است که کار‌های فیزیوتراپی انجام می‌دهم. از فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون دو و میدانی تشکر می‌کنم که تا لحظه آخر کار‌های درمانی را انجام می‌دهند تا اتفاق خوبی رقم بخورد.  

او درباره حمایت مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از وی، گفت: این سوال را از فدراسیون دو و میدانی بپرسید؛ چون آن‌ها با مسئولان در ارتباط هستند و دوستان را زیاد نمی‌بینیم.

حدادی درباره زمان اعزامش به مسابقات المپیک گفت: فکر می‌کنم ۲ هفته دیگر به مسابقات المپیک اعزام می‌شوم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار