رفع مشکلات زیرساخت‌های اساسی شهرک صنعتی اشتهارد

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد گفت: پس از دستور رئیس کل دادگستری البرز مشکلات زیرساخت‌های اساسی شهرک صنعتی اشتهارد رفع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی بستامی، رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد گفت: پس از دستور رئیس کل دادگستری البرز، نشستی با حضور مسئولان قضایی، اجرایی و شهرک‌های صنعتی و نمایندگان صاحبان صنایع اشتهارد برگزار و مصوب شد بر اساس جدول زمانبندی، موانع متوقف کننده فعالیت‌های واحد‌های تولیدی شهرستان برطرف شود.

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد در تشریح دستاورد‌های نشست مشترک مسئولان شهرستانی و تولیدکنندگان واحد‌های صنعتی اشتهارد با اشاره به برگزاری این نشست پس از طرح دغدغه‌های تعدادی از صاحبان صنایع این شهرک با رئیس کل دادگستری استان در روز‌های گذشته، افزود: مشکلات اساسی شهرک صنعتی که سابقا مورد شناسایی قرار گرفته است و چندین جلسه نیز در این خصوص برگزار شده بود مورد پیگیری قرار گرفت.

 بستامی گفت: با توجه به اولویت‌ها و نارضایتی‌هایی که از طرف صنعتگران این حوزه وجود داشت با ورود جدی و خوب دستگاه قضا و اهتمام فرماندار و اعضای شورای تامین و همراهی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز و معاون فنی این شرکت، مصوبات عملی و کاربردی خوبی جهت رفع مشکلات قدیمی صنایع این شهرستان مصوب و عملیاتی شد.

انتهای پیام/ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.