خودداری گروه‌های مقاومت عراق از آتش‌بس با آمریکا

جنبش عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد محور مقاومت در این کشور وارد جنگی آشکار با نظامیان اشغالگر آمریکا شده است و قصد آتش‌بس نیز ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شفق نیوز، «سعد السعدی» عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق در مصاحبه‌ای اعلام کرد: جناح‌های مقاومت دیگر آتش‌بس با نظامیان آمریکا را قبول ندارد و وارد نبردی کیفی با منافع آمریکا در خاک عراق شده است.

السعدی افزود: برخی از گروه‌های سیاسی عراق به دور آمریکا می‌گردند چرا که مصالح‌شان در همکاری با اشغالگری آمریکا در خاک عراق است. آن‌ها مصالح شخصی را به مصالح ملی ترجیح می‌دهند.

این عضو دفتر سیاسی عصائب اهل الحق عراق در ادامه افزود: وضعیت ملی ما به گونه‌ای است که اشغالگری در عراق را رد می‌کند. باید قانون پارلمان، مرجعیت دینی و اراده مردمی که مبنی بر اخراج نظامیان بیگانه است، خیلی زود اجرا شود.

چندی پیش «محمود الربیعی» سخنگوی دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق اعلام کرده بود که مقاومت عراق قادر است به حضور نظامی آمریکا در این کشور پایان دهد.

الربیعی در بیانیه‌ای که بوسیله خبرگزاری العهد منتشر شده است، گفت: رفتار آمریکا در برخورد با وضعیت عراق غیرقابل قبول است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار