تهیه نخستین طرح جامع آرامستان‌ها در کرج

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از تهیه طرح جامع توسعه آرامستان بهشت سکینه(س) به عنوان نخستین طرح جامع آرامستان های کشور، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت:  طرح جامع توسعه آرامستان بهشت سکینه (س) به‌عنوان اولین طرح جامع آرامستان در کشور تهیه می‌شود و تاکنون هیچ آرامستانی آن را اجرا نکرده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج افزود: کارگروه فنی متشکل از کارشناسان سازمان مدیریت آرامستان و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج وظیفه نظارت بر روند اجرای این طرح را بر عهده‌ دارند.

عسگری گفت: مرحله اول این طرح شامل مطالعات پایه و مرحله دوم شامل تحقیق محدوده طرح و شناخت محدوده مطالعاتی است که تهیه و به تایید دستگاه‌های ناظر رسیده و کل طرح نیمه مرداد سال جاری به اتمام می‌رسد.

او هدف اصلی از تهیه این طرح را تدوین چشم‌انداز برای توسعه آتی مبتنی بر طرح‌های فرادست اعلام کرد و افزود: از دیگر اهداف طرح جامع توسعه آرامستان بهشت سکینه (س) می‌توان به توسعه کالبدی محدوده در راستای تأمین نیاز‌های آتی، ارتقای جایگاه بهشت سکینه (س) در ساختار عملکردی کل کشور، اقتصاد پایدار، در ساختار کلی منطقه از حیث اجتماعی فرهنگی و زیباشناختی و ارتقای نقش گردشگری-مذهبی -فرهنگی اشاره کرد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۰۹ ۲۲ تير ۱۴۰۰
امورات زنده ها درست کردن // حالا رفتن سراغ مرده ها // حتما یه پولی میخوان از این طریق بکشن بالا // قبول دارید ؟؟