منافی: استقلال حساب ویژه‌ای روی قهرمانی در جام حذفی باز کرده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر استقلال در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

جواد منافی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی دربی سرخپوشان برابر استقلال در جام حذفی اظهار کرد: دربی شرایط خاص خودش را دارد و با بازی‌های دیگر متفاوت است. استقلال در لیگ برتر شانسی برای قهرمانی ندارد، به همین علت حساب ویژه‌ای روی جام حذفی باز کرده است. پرسپولیس برای اینکه قهرمانی جام حذفی را از دست ندهد با تمام توان به مصاف استقلال می‌رود.

منافی درباره  اشتباهات داوری در رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: هر چه به پایان لیگ برتر نزدیک تر می‌شویم، بازی‌های حساس‌تر می‌شوند و برای تیم‌های بالا و پایین جدول مشکلات داوری به وجود می‌آید. برخی از تیم‌ها از داوری سود می‌بردند و بعضی دیگر متضرر می‌شوند.کمیته داوران باید مشکلات داوری را حل کند تا شاهد اشتباهات کمتری از داوران باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره هجمه‌های وارده به پرسپولیس بیان کرد: کسب ۴ قهرمانی متوالی پرسپولیس حساسیت به وجود آورده است. تیم‌های سپاهان و استقلال فشار می‌آورند تا نوار قهرمانی‌های متوالی سرخپوشان را قطع کنند تا خودشان قهرمان شوند. پرسپولیس بازیکنان با تجربه و کادر فنی باهوشی دارد، به همین علت هجمه‌ها و هوچی گری‌ها تاثیری  روی کار این تیم ندارند.  

او درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند برای پنجمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شود، گفت: این موضوع دست پرسپولیس است. اگر سرخپوشان بتوانند فاصله خود را با رقبا حفظ کنند به طور حتم می‌توانند قهرمان لیگ برتر شوند.

منافی درباره نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی اظهار کرد: دربی حساسیت خاص خودش را دارد. هواداران نگاه ویژه‌ای به این بازی دارند. نتیجه دربی قابل پیش بینی نیست، اما امیدوارم پرسپولیس برنده این بازی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۱ تير ۱۴۰۰
:)))))))))
آخرین اخبار