استاندار آذربایجان‌شرقی:

خون پاک شهدای جبهه مقاومت گواهی راستین بر زوال رژیم صهیونیستی است

 استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی با تسلیت شهادت رزمنده جبهه مقاومت بسیجی پاسدار رضا صفدری گفت: خون پاک شهدای جبهه مقاومت گواهی راستین بر زوال رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،در پیام تسلیت  پورمحمدی  استاندار آذربایجان‌شرقی آمده است: شهادت افتخارآمیز رزمنده جبهه مقاومت بسیجی پاسدار شهید رضا صفدری را به مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی، شهرستان میانه ، خانواده محترم ، دوستان و همرزمان ایشان تهنیت و تسلیت می‌گویم.

در این پیام تاکید شده است: خون پاک شهدای جبهه مقاومت، گواهی راستین بر این حقیقت انکارناپذیر است که رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار جهانی، رو به زوال بوده و پیروزی نهایی از آن جبهه حق خواهد بود.

در پیام استاندار آذربایجان شرقی اضافه شده است: بی‌گمان عزت و سربلندی اسلام و انقلاب عزیز حاصل همین جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌هاست و نام این شهیدان والامقام تا همیشه بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

در این پیام آمده است: از درگاه خداوند متعال برای آن شهید سرافراز، علو درجات و برای بازماندگان محترم، شکیبایی و اجر الهی مسالت دارم.

رزمنده بسیجی رضا صفدری از مدافعان حریم آل الله اهل ترکمنچای میانه بود که در حین ماموریت و بر اثر انفجار مین به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.