وعده آرام گرفتن بازار مرغ در البرز؛ آبی بر آتش گرانفروشی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از تامین نیاز مرغ گرم و دولتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، جهانگیر شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: برای پیشگیری از گرانفروشی مرغ، قرار شد که این کالا از استان‌های دیگر به مقدار مورد نیاز تامین و در البرز توزیع شود تا مرغ با قیمت مصوب ۲۴۹۰۰ تومان به دست مصرف کننده برسد.

او با بیان این که دستگاه‌های نظارتی با جدیت بیشتری با متخلفان و گرانفروشان برخورد می‌کنند، افزود: ۵۰۰ پرونده گرانفروشی مرغ در استان تشکیل شده است که با هماهنگی دستگاه قضایی، برخورد با متخلفان از امروز تشدید خواهد شد.

شاهمرادی همچنین از پیگیری سازمان جهاد کشاورزی برای تولید بیشتر گوشت مرغ در استان خبر داد و گفت: در زمینه تولید تخم مرغ استان البرز رتبه بسیار خوبی در کشور دارد اما در حال حاضر فقط ۲۰ درصد از گوشت مرغ در استان تولید می‌شود که با حمایت سازمان جهاد کشاورزی قرار شده است که ظرفیت تولید مرغداری‌ها افزایش پیدا کند و تعدادی مرغداری تعطیل هم به چرخه تولید بازگردند که در این صورت بیش از ۴۰ درصد مرغ مورد نیاز در داخل استان تولید و همین امر موجب افزایش تولید و تامین نیاز استان خواهد شد.

او همچنین هر گونه افزایش قیمت نان را ممنوع اعلام کرد و افزود: هیچگونه تصمیمی برای افزایش قیمت نان نداریم و با متخلفان برخورد قاطع انجام خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.