کلهر: نوع بازی پرسپولیس لرزه به ساختار استقلالی‌ها وارد می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم توضیحاتی را بیان کرد.

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: تیم پرسپولیس مقتدرانه پیش می‌رود و سرخپوشان  به خوبی آلومینیوم را آنالیز کرده بودند  و  آن‌ها از نقطه ضعف خط دفاعی حریف به خوبی استفاده کردند و ۲ گل به ثمر رساندند.

کلهر درباره بازی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی اظهار کرد: به طور حتم بازی با استقلال برای پرسپولیس حائز اهمیت است. به هر حال سرخپوشان به خوبی می‌دانند که با پیروزی در دربی راه قهرمانی خود را هموار می‌کنند و یک پای فینال در جام حذفی می‌شوند. نوع بازی پرسپولیس به صورتی است که لرزه به  ساختار هر تیمی حتی استقلال  وارد می کند.   

 کارهای ترکیبی سرخپوشان باعث اشتباه مدافعان آلومینیوم شد 

او ادامه داد: تیم پرسپولیس بازی رفت برابر تیم آلومینیوم را  با نتیجه ۲ بر یک شکست خورده بود و گل محمدی مصمم بود که بازی برگشت را پیروز شود. بازیکنان پرسپولیس با کار‌های ترکیبی، سرعت دادن به بازی و پرسینگ باعث شدند که مدافعان و دروازه بان حریف اشتباه کند و ۲ گل بزنند. علاوه بر این، سرخپوشان سعی کردند که در نیمه دوم بازی را اداره کنند تا با همه توان خود به مصاف استقلال در دربی بروند.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات گل محمدی قبل از دربی بیان کرد: مشکلات مدیریتی در پرسپولیس و استقلال از سال‌های گذشته  همچنان پابرجا است. حضور مدیران جدید هم کمک حال پرسپولیس نبود و سرخپوشان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند. به نظرم باید تعامل بین مدیریت و کادر فنی پرسپولیس به وجود بیاید  تا مشکلات این تیم مرتفع شود. سرخپوشان در ۳ جام قهرمانی می‌جنگند و نیاز به آرامش دارند تا  بدون دغدغه‌ای برابر حریفان خود قرار بگیرند. امیدوارم روزی برسد که مشکلات مدیریتی پرسپولیس حل شود و  شاهد ثبات در  باشگاه باشیم.  

او در باره اینکه پرسپولیس می‌تواند پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر فوتبال را به دست آورد، گفت: در حال حاضر بازی‌های پرسپولیس نسبت به استقلال و سپاهان راحت‌تر است.  به نظرم نتیجه  بازی سپاهان و استقلال خیلی به سرخپوشان کمک می‌کند تا قبل از پایان مسابقات قهرمانی را کسب کنند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۰ تير ۱۴۰۰
با وزیر یا بی وزیر؟؟ با وزیرم مات شدید، بازی قبلم داور به دادتون رسید.. درسته وزیر استقلال رو زخمی کرده اما جنازه ما هم شما رو میترسونه.. بدون داور مات میشید