بازدید استاندار خراسان رضوی از ۳ واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاویان

استاندار خراسان رضوی در برنامه یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید، از ۳ واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاویان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در برنامه یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید، با توجه به نقش بسزای واحد‌های تولیدی در توسعه اقتصادی شهرستان و ایجاد اشتغال ضمن بازدید از ۳واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاویان، برای رفع مشکلات آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین به منظور برطرف شدن مشکلات واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران و حمایت از بخش خصوصی همواره تاکید مدیریت استان بر این بوده است که با تعامل و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی زمینه برای گسترش هر چه بیشتر فعالیت‌های تجاری و سرمایه گذاری در استان فراهم شود.
 
در برنامه امروز از ۳ واحد گروه صنایع فولاد صبح پارسیان، پارت پاپیروس و شیشه فلوت کاویان بازدید به عمل آمد و در خصوص رفع مشکلات آن‌ها دستورات لازم را صادر شد.


بیشتر بخوانید


مشکلات این واحد‌ها توسط استاندار خراسان رضوی به مقامات مرتبط کشوری منعکس و در صورت لزوم با دعوت از مقامات ملی به صورت حضوری یا ویدئو کنفرانسی، رفع خواهد شد.

گروه صنایع فولاد صبح پارسیان در زمینه تولید لوله فولادی اسپیرال و تیر آهن نیمه سبک فعالیت می‌کند که توانسته برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

کاغذ فلوتینگ، ورق کارتن و مقوا، جعبه کارتن و چاپ فلکسو از جمله محصولات تولیدی کارخانه پارت پاپیروس هستند که برای ۳۲۵نفر اشتغال ایجاد کرده است.

همچنین شرکت شیشه فلوت کاویان در زمینه تولید انواع شیشه‌های فلوت، رفلکس، آینه‌ای و نیتروژن فعالیت می‌کند که در آن تعداد ۵۶۳ نفر مشغول به کار هستند.



انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار