نجات نوجوان گمشده در دشت گمرکان عنبرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: نوجوانی که برای رفتن به خانه پدر بزرگ خود در دشت گمرکان این شهرستان راه را گم کرده و گرفتار شده بود، پیدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ رضا فیروزبخت، فرمانده انتظامی شهرستان عنبر آباد گفت: نوجوان مفقود شده ،با تلاش بی وقفه ماموران پلیس، پیش از غلبه تشنگی و استرس ناشی از تاریکی شب نجات یافته و تحویل خانواده اش شد.

او افزود: حدود ساعت ۱۷ جمعه هجدهم تیرماه در پی تماس یک نوجوان ۱۳ ساله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه برای رفتن به روستای پدر بزرگ خود در دشت"گمرکان" راه را گم کرده و دچار تشنگی شدید و ترس شده است، بلافاصله مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان برای نجات او به منطقه مذکور اعزام شدند.

او افزود: با توجه به چندین ساعت تلاش ماموران و تاریک شدن هوا، شرایط خاص منطقه به لحاظ گرمای شدید و همچنین تماس‌های مکرر نوجوان گمشده و اضطراب ناشی از ترس وی، تلاش برای نجات او با اعزام نیرو‌های بیشتری به منطقه انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: ماموران با پایش ۲۰ کیلومتر از منطقه به صورت پیاده و گشت خودرویی، سرانجام این نوجوان را که بر اثر تشنگی دچار ضعف و بی حالی شده بود را پیدا و پس از رسیدگی به وضعیت جسمانی اش، او را به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان منتقل و به خانواده اش تحویل دادند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اعزام نیرو ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.