اعطای نشان ملی حاتم به موسسه عمران و توسعه رضوی

نشان ملی حاتم و منتخب مدیران برتر بنگاه‌های اقتصادی به موسسه عمران و توسعه رضوی اعطا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در سومین جشنواره ملی حاتم که با رویکرد حمایت از تولید ملی و با حضور مدیران و بنگاه‌های برتر اقتصادی کشور برگزار شد، محمود عیدی مدیرعامل عمران و توسعه رضوی نشان ملی حاتم را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

محمود عیدی مدیرعامل موسسه عمران و توسعه رضوی گفت: موسسه عمران و توسعه رضوی در بخش شاخص‌های اجرای موفق پروژه‌های عظیم ملی، موفق به کسب عنوان مذکور شده که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پروژه‌های عام المنفعه‌ای مانند مجتمع بین راهی و زائرسرای امام رضا علیه السلام میر جاوه، مجتمع آموزشی انابد، مجتمع ورزشی رشتخوار و تعداد زیادی از پروژه‌های عام المنفعه‌ای که در کشور انجام شده است، اشاره کرد.

او با تاکید بر این که تمامی پروژه‌های انجام شده توسط موسسه با استفاده از توان و تخصص نیرو‌های بومی انجام شده است، افزود: بخشی از فعالیت‌های این مجموعه، عامل المنفعه و اقدامات هدفمند در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی CSR بوده است.

موسسه عمران و توسعه رضوی در سال جهش تولید، با همت جهادی کارکنان این موسسه رکورد جدیدی در عرصه تولید ثبت کرد. کارخانه هبلکس رضوی مجتمع بیرجند این موسسه در راستای افزایش تولید و بهبود بهره وری، موفق شده در ۹ ماه نخست سال گذشته، رکورد تولید خود را از ابتدای تأسیس بکشند و طی مدت مذکور بیش از ۱۴ هزار متر مکعب هبلکس تولید کند که این رقم ۲۵ درصد بالاتر از ظرفیت اسمی کارخانه است.

انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار