نیری خبر داد؛

۲۰ سالگی جریان مهربانی کمک رسانی به ایتام سادات

مدیر موسسه خیریه عترت فاطمی گفت: در کنار زندگی سخت و پر چالش امروز، واسطه‌ی رساندن کمک خیران به ایتام سادات هستیم و این تجربه‌ای شیرین برای ماست.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیده زهرا نیری مدیر موسسه خیریه عترت فاطمی صبح امروز(شنبه نوزدهم تیرماه) در نشست خبری این موسسه که به مناسبت بیست و یکمین سالگرد تاسیس آن برگزار شد، اظهار کرد: بیستم تیر ماه نقطه‌ عطفی در زندگی شخصی من و همه‌ همکارانم است، به این سبب که مسیر زندگی من را به سمتی کشاند که در کنار دغدغه‌های زندگی‌ام با جمعیتی روبه رو شوم که به سبب هموطن بودن و سادات بودن برای حل مشکلاتشان همراه آن‌ها باشم.

نیری در ادامه با اشاره به سابقه‌ فعالیت‌های موسسه خیره‌ عترت فاطمی افزود: مجوز ما از وزارت کشور در سطح ملی است و همراه مؤسسان خیریه به دلیل اعتقادات مذهبی خدمت مراجع عظام تقلید رسیدیم و در کنار گزارش کسب اجازه‌ دریافت سهم سادات و وجوهات را داریم.

وی گفت: موضوعاتی که مؤسسه ما در زمینه آن‌ها کمک رسانی می‌کند مربوط به نیاز‌های ایتام سادات، فرزندان فاقد سرپرست مؤثر و زنان سرپرست خانوار است.

مدیر موسسه خیریه عترت فاطمی تصریح کرد: مؤسسه‌ ما در این ۲۰ سال دارای پرونده‌ مالیاتی است و حسابرسی رسمی و قانونی دارد. ما در این سال‌ها توانستیم در حسابرسی‌های سالیانه به جهت شفافیت‌هایی که در مخارج و کمک‌ها داریم، نتیجه‌ای مقبول و مطلوب داشته و معافیت مالیاتی را کسب کنیم.

نیری با بیان اینکه مهم‌ترین اصل در اداره‌ موسسه شفافیت است بیان کرد: پاسخ دهی به خیرین حتی اگر یک ریال به موسسه کمک کنند و بخواهند سرنوشت آن را بدانند، قابل پیگیری است.

مدیر موسسه خیریه عترت فاطمی گفت: ما توانستیم در این ۲۰ سال اعتماد خیرین را جلب کنیم و همراهی آن‌ها در این مسئولیت اجتماعی را داشته باشیم، به همین سبب موسسه‌ ما ریشه دار و جا افتاده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار