جانشین آمریکایی عسگری در المپیک:

خدا صدای من را شنید و راهی المپیک توکیو شدم

تام اسکات درباره حس و حال خود بعد از المپیکی شدن در رشته کاراته توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با دوپینگ ناخواسته بهمن عسگری قهرمان کاراته ایران و جهان و نفر اول رنکینگ المپیک،  تام اسکات ۳۱ ساله راهی المپیک توکیو شد.

اسکات به همراه برایان ایر دیگر ملی پوش کاراته آمریکا، نمایندگان کاراته ایالات متحده در المپیک توکیو خواهند بود. اسکات در گفت و گو با "tcu",  درباره المپیکی شدن خود عنوان کرد: من از ۸ سالگی کاراته را شروع کرده ام. کاراته به هر ورزشکاری اعتماد به نفس می‌دهد. مادرم با این رشته به من اعتماد به نفس داد. شخصا ورزش‌های انفرادی را به رشته های تیمی ترجیح می دهم.

او گفت: وقتی به سهمیه المپیک نرسیدم پیش خدا رفتم و معترض شدم، چون خیلی برای رسیدن به المپیک تلاش کردم. خدا صدای من را شنید و سهمیه را به من اعطا کرد. واقعا جزو افرادی بودم که شیوع ویروس کرونا به کارم آمد. با انرژی و حس نو کارم را  آغاز کردم.

اسکات عنوان کرد: سعی کردم در مدتی که سهمیه کسب نکرده بودم فروتن باشم و به عنوان مربی  به شاگردانم آموزش دهم که به اطراف و حواشی توجه نکنند و برای بهترین بودن تلاش کنند. به عنوان اولین المپین کاراته ایالات متحده از شرایطی که برای من رخ داده است خوشحالم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار