فرماندار نقده:

زلزله ۵ ریشتری نقده خسارت جانی نداشت

فرماندار نقده گفت: خوشبختانه تاکنون در زلزله این شهرستان هیچگونه خسارت جانی گزارش نشده است و تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی با تمامی امکانات در حالت آماده باش کامل هستند.

منوچهر شاکر فرماندار شهرستان نقده  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: از عصر دیروز تاکنون در  چهار مرحله در این شهرستان زمین لرزه روی داده است که بیشترین شدت آن در ساعت ۲۰:۱۵ با قدرت ۵ ریشتر  به وقوع پیوست که خوشبختانه تاکنون هیچ گونه خسارت جانی گزارش نشده است.

او افزود: پس از وقوع زلزله و در اسرع وقت فقط جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران  تشکیل شد و گزارشاتی در خصوص وقوع خسارت‌های جزیی مالی از جمله ترک برداشتن دیوارها در چندین روستا اعلام شده است و برای ترممیم و تعمیر واحدهای آسیب دیده بنیاد مسکن استان از اولین ساعات وقوع زلزله در این شهرستان حضور یافته است و  خسارات به زودی توسط اکیپ های تخصصی بررسی خواهند شد.

شاکر  افزود: با این وجود تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی با بسیج همه امکانات خود در حالت آماده باش کامل هستند و پیش بینی‌های لازم برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی را انجام داده اند.

فرمانده نقده از مردم شهرستان خواست خونسردی خود را حفظ نموده و جوانب احتیاطی را رعایت نمایند. وی تاکید کرد: همشهریان عزیز حتی المقدور برای جلوگیری از هرگونه عواقب احتمالی امشب را در فضای باز سپری نمایند. امیدواریم که شاهد هیچگونه مشکل خاصی نباشیم.

فرماندار نقده اظهار کرد: با اعزام ۵ اکیپ به روستا‌های آلاگوز سفلی و دشت قوره و سایر مناطق آسیب دیده در حوزه شهرستان، خسارات وارده ارزیابی و نسبت به تأمین خسارات اقدام لازم بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۹ تير ۱۴۰۰
امسال سال زلزله است!!