آیت الله شبیری زنجانی:

باید آرامش و آسایش را به زندگی مردم بازگرداند

آیت الله شبیری زنجانی گفت:باید با تلاش شبانه روزی و مجاهدانه آرامش و آسایش را به زندگی مردم بازگرداند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع معظم تقلید امروز  در  دیدار حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ،رئیس جمهور منتخب ضمن خوشامدگویی و تبریک پیروزی وی  در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امروز مردم در رنج و سختی هستند و باید با تلاش شبانه روزی و مجاهدانه آرامش و آسایش را به زندگی مردم بازگرداند.

این مرجع تقلید اخلاص و مجاهدت صادقانه در رفع مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: این وعده قطعی الهی است که راه‌های مختلفی را برای پیشبرد امور پیش روی تلاشگران مخلص قرار می‌دهد.

او با دعا و آرزوی موفقیت برای دولت سیزدهم، ابراز امیدواری کرد که دولت بتواند با عنایات حضرت ولیعصر (عج) مشکلات را به احسن وجه حل و فصل کند.

ضرورت اتکا به ظرفیت های داخلی

رئیس جمهور منتخب هم در این دیدار با اشاره به برکات کار و تلاش و دعا و توسل خالصانه مردم در پیشبرد امور کشور اظهار کرد: ظرفیت‌ها و منابع مادی و نیروی انسانی تحصیل کرده و کارآمدی در کشور وجود دارد که در هر عرصه‌ای به آن‌ها اعتماد کردیم، شاهد پیشرفت‌های چشمگیر هستیم.

او  اضافه کرد: معتقدیم باید این ظرفیت‌ها را شناسایی و در جهت  رفع مشکلات و پیشرفت و آبادانی کشور از آن استفاده کرد.

رئیس جمهور منتخب، اتکا به منابع داخلی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید تلاش کنیم اقتصاد و سفره مردم به امکانات و ظرفیت‌های داخل کشور متصل شود و در این صورت است که آسیب پذیری کشور درمقابل تکانه‌های مختلف کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار