دستکم ۵۲ کشته در آتش‌سوزی کارخانه‌ای در بنگلادش + تصاویر

منابع خبری از جان باختن حداقل ۵۲ نفر و مجروح شدن ده‌ها فرد دیگر در آتش‌سوزی یک کارخانه مواد غذایی در بنگلادش خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ایندین اکسپرس در گزارشی اعلام کرد به دنبال آتش‌سوزی در یک کارخانه مواد غذایی در حومه پایتخت بنگلادش که از روز گذشته آغاز شده است، دستکم ۵۲ نفر جان خود را از دست داده و ده‌ها نفر دیگر مجروح شده‌اند.

اکنون بیش از ۲۴ ساعت از آغاز این آتش‌سوزی در یک کارخانه مواد غذایی در شهرک صنعتی «روپگانج» در حومه «داکا» پایتخت بنگلادش، می‌گذرد. ابتدا تعداد افراد کشته شده در این حادثه از سوی پلیس ۳ نفر اعلام شده بود، اما پس از جستجوی تیم امداد و نجات حاضر در صحنه، ده‌ها جسد متعلق به کارگرانی یافت شد که در طبقات بالای این کارخانه در حین آتش‌سوزی گیر افتاده بودند.

مقامات آتش‌نشانی نیز اعلام کردند که این آتش‌سوزی روز گذشته (پنج‌شنبه) ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت محلی آغاز شده است. گفته می‌شود این آتش از طبقه همکف آغاز شده و به علت وجود مواد شیمیایی و قابل احتراق به طبقات بالایی نیز سرایت کرده است.

تاکنون جان باختن ۵۲ نفر و مجروح شدن بیش از ۵۰ نفر به طور قطعی اعلام شده است. همچنین گفته می‌شود برخی از کارگران به دلیل فرار از آتش از ساختمان پریده‌اند. در حال حاضر ۱۸ واحد آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند.

مردم و خانواده‌های افرادِ داخل آتش در حال حاضر مقابل این کارخانه هستند و تاکنون درمیان افراد گم‌شده ۴۴ کارگر شناسایی شده‌اند.

دستکم ۵۲ کشته در آتش‌سوزی کارخانه در بنگلادش+ تصاویر

دستکم ۵۲ کشته در آتش‌سوزی کارخانه در بنگلادش+ تصاویر

دستکم ۵۲ کشته در آتش‌سوزی کارخانه در بنگلادش+ تصاویر

دستکم ۵۲ کشته در آتش‌سوزی کارخانه در بنگلادش+ تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار