در بسته حوادث پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ بخوانید؛

از دستگیری خرده فروشان موادمخدر تا توقیف محموله‌های کالای قاچاق در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز پنجشنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

خرده فروشان مواد مخدر در بند قانون

سرهنگ دوم عبدالرحیم قربان پور فرمانده انتظامی شهرستان باغملک گفت: به منظور ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده به موادمخدر با تلاش پلیس به مرحله اجرا در آمد و ماموران پلیس با کار اطلاعاتی موفق شدند ۷ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با بیان اینکه ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل اختفای این عاملان افیونی ۲۲۱ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، آلات و ادوات استعمال و دستگاه‌های توزین مواد مخدر کشف شد، افزود: از شهروندان خواهشمندیم برای مقابله با عاملان توزیع مواد افیونی که همواره با هدف سودجویی خود سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر دارند با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقف محموله کالای قاچاق در بندر ماهشهر

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان بیان داشت: به هدف حمایت از تولید و مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری ۱۳  بندر ماهشهر حین گشت زنی هدفمند یک دستگاه وانت بار، حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از بار خودروی توقیف ۱۲ دستگاه موتور کولر، ۹ دستگاه پنل کولر و ۴ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه را بالغ بر ۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند، ادامه داد: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سارق سیم برق در بهبهان به بن بست پلیس رسید

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت سارق را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او به اعتراف متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت سیم برق در مناطق مختلف شهرستان اشاره کرد و گفت: فرد مذکور پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

تریلر حامل کالای قاچاق در شوش از حرکت ایستاد

سرهنگ نجفعلی بارانی سرپرست فرماندهی انتظامی شوش بیان داشت: به منظور مبارزه بی وقفه با قاچاقچیان کالا و ارز، ماموران کلانتری ۱۱ حین کنترل محور‌های مواصلاتی آزاد راه "دزفول _ شوش" با کار اطلاعاتی یک دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودروی مذکور ۱۹ هزار و ۸۰ قلم وسیله بهداشتی و آرایشی فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی کشف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش بار مکشوفه بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستبند پلیس بر دستان سارق محتویات داخل خودرو در اهواز

سرهنگ کیومرث کشوری جانشین انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۵ با گشت زنی هدفمند و فعال یک سارق را حین سرقت شناسایی و با تعقیب و گریز و استفاده از قانون به کارگیری سلاح سارق را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۱۰ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شده اند، افزود: سارق مذکور در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

سارقان حرفه‌ای سیم برق و کابل فشار قوی با دستان بسته

سرهنگ کشوری ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل فشار قوی در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۵ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی به کشف ۲۰ متر کابل برق مسروقه از مخفیگاه متهمان اشاره کرد و اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شده اند و متهمان در بازجویی فنی پلیس پی از اعتراف به ۱۲ فقره سرقت و تشکیل پرونده به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.