مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی:

۲۴۰۰ زوج نیازمند به خانه بخت خواهند رفت

برنامه ریزی برای توزیع ۲۴۰۰ سری جهیزیه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا دهه غدیر با مشارکت سپاه امام رضا (ع) و کمیته امداد صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی در رزمایش مواسات و همدلی تحت عنوان رونمایی از اقدامات محرومیت زدایی کمیته امداد خراسان رضوی و سپاه امام رضا (ع) گفت: فعالیت‌های مشترکی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا عید غدیر برنامه ریزی شده است و در بخش‌های مختلفی مانند اهدا جهیزیه، توزیع سبد کالا و کولر‌های آبی در حال انجام است همچنین برنامه ریزی برای توزیع ۲۴۰۰ سری جهیزیه تا دهه غدیر با مشارکت سپاه امام رضا (ع) و کمیته امداد صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


او افزود: در این مدت بیش از ۳۵۰ هزار بسته معیشتی و ۲۵۰۰ دستگاه کولر آبی تهیه و توزیع شده است؛ به مناسبت عید قربان، ذبح و قربانی ۲۵۰۰ دام هدف گذاری شده و امیدواریم مردم نیکوکارخراسان رضوی در این امر خیرخواهانه مشارکت داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: همزمان با دهه ولایت و به ویژه روز عید غدیر پیش بینی شده است تا یک میلیون و ۱۱۰ هزار وعده غدای گرم با مشارکت بنیاد غدیر، خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد و دستگاه‌های مختلف طبخ و توزیع شود.

در این مراسم ۱۱۰ سری جهیزیه، ۱۶۰ دستگاه کولر آبی و ۲۰۰۰ سبد معیشتی در سطح مشهد مقدس توزیع شد همچینین این مراسم در سطح خراسان رضوی در حال اجراست؛ این مرحله از رزمایش با رمز یا جواد الائمه توسط است حضرت آیت الله علم الهدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد آغاز شد.

 

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.