ناکامی قاچاقچیان در مرز‌های آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از زمین گیر شدن قاچاقچیان و کشف بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های سراسر استان خبر داد.

سردار یحیی حسین‌خانی فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به موفقیت مرزبانان در مرز‌های استان، اظهار داشت: مرزبانان این فرماندهی در مرز‌های ماکو و سردشت با اشراف اطلاعاتی و گشت زنی در سطح حوزه، با استفاده از شگرد‌های خاص عملیاتی قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شوم ناکام گذاشتند.

او افزود: مرزبانان در سه روز گذشته در عملیات‌های مختلف در سطح مرز‌های شهرستان ماکو و سردشت، بیش از ۸۰ هزار ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق، ۲۵۰ عدد بطری داروی دامپزشکی، مقدار قابل توجهی ژل بوتاکس، هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت، ۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم چای، ۲۷ کیلو و ۹۰۰ گرم روغن و ۸۰ کیلوگرم قند را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به ارزش ۳ میلیارد ریالی کالا‌های کشف شده، تصریح کرد: در این راستا ۶ نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار حسین خانی خاطرنشان کرد: مرزبانان این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین حفظ و تامین امنیت مرز اجازه ورود و خروج هیچ گونه کالای قاچاق را به هیچ احدی نخواهند داد و در این راستا هیچ خط قرمزی نیز وجود ندارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.