بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۶ تیر؛

دیدار ولایتی با رئیس جمهور منتخب/ تشکر وزیر کشور از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات/ خبر عابدینی از ساخت صفحه سوخت برای افزایش کیفی و کمی رادیو داروها در تهران

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمود واعظی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با انتشار تصویری فوت علی محمد رنجبر، استاد تمام دانشگاه صنعتی شریف را تسلیت گفت:

" در آغاز این هفته متاسفانه دکتر علی محمد رنجبر، استاد تمام و عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف دار فانی را وداع گفت. این استاد بزرگوار به عنوان اولین رئیس دانشگاه صنعتی شریف در پس از انقلاب نقش مهمی در تداوم توفیقات این دانشگاه و افزون‌تر شدن اعتبار آن داشت. سال‌ها کوشش در سنگر دانشگاه و علم‌آموزی به چندین نسل از دانشجویان رشته مهندسی برق، میراث گرانسگ مرحوم استاد رنجبر و شایسته قدردانی و تعظیم و تجلیل است. علاوه بر دانشگاه، آن مرحوم در سال‌هایی از عمر پربارش وارد حیطه مدیریت اجرایی هم شد و کارنامه درخشانش در معاونت برق و انرژی وزارت نیرو، باقیات صالحاتی است که در صفحات تاریخ ایران اسلامی ثبت شده و فراموش نخواهد شد. تحقیقات مفصلی که ایشان درباره فن انتقال الکترونیک و در زمینه مخابرات انجام داده، سنگ بنای بسیاری از توفیقات و اقدامات توسعه‌ای در زمینه مخابرات در کشور به شمار می‌آید. درگذشت این چهره ماندگار علمی، ضایعه‌ای دردناک برای جامعه علمی و دانشگاهی کشور و جای خالی ایشان پرنشدنی است. اینجانب این رخداد تلخ را به خانواده و بازماندگان ایشان و همچنین همه شاگردان و علاقمندان و جامعه دانشگاهی کشور تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم خط پرثمر کوشش‌های علمی و پژوهشی ایشان در کشور دنبال شود و جوانان و دانشمندان، ایران اسلامی را روز به روز به جایگاه شایسته‌ای که در در ذهن و ضمیر آن استاد فرزانه و سایر دغدغه‌مندان عرصه علم و فناوری قرار داشت و دارد، نزدیک‌تر کنند."

.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور با انتشار یک استوری در صفحه مجازی‌اش از همکاری تمامی نهادها و اشخاص که در برگزاری انتخابات تلاش کردند، تشکر کرد:

.

علی اکبر ولایتی، مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبرى تصویری از دیدار با رئیس جمهور منتخب در حسابش منتشر کرد:

.

امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، تصویری از دیدار با داننده، از پیشروان حوزه فناوری اطلاعات در حسابش منتشر کرد و در این باره نوشت:

" خانم داننده یکی از پیشروان حوزه فناوری اطلاعات هستند، و دوره‌ای نیز رییس نظام صنفی رایانه‌ای کشور"

.

حسن عابدینی، تحلیلگر و کارشناس مسائل بین‌الملل از ساخت نخستین صفحه سوخت سیلیساید در راکتور تهران خبر داد و نوشت:

" ساخت نخستین صفحه سوخت سیلیساید برای افزایش کمیت و کیفیت رادیو دارو‌ها ویژه بیماران صعب العلاج در راکتور تهران شروع شد.
این اقدام ایران که حرکت در لبه فناوری نوین هسته‌ای در جهان است خشم ممالک غربی را بر می‌انگیزاند. شهید شهریاری طراح صفحه سوخت ۲۰ درصد در ایران است."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار