مقام صهیونیستی: بازگشت آمریکا به توافق هسته ای ایران یک امر مسلم است

یک مقام ارشد صهیونیستی ادعا کرد که بازگشت آمریکا به برجام مسلم است و ممکن است تا پایان دولت روحانی به توافق خوبی دست یابند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، یک مقام ارشد صهیونیستی که نامش فاش نشده است، روز سه شنبه در اظهاراتی مدعی شد که بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای ایران (برجام) یک امر مسلم و اتفاق بزرگی است.

به گفته این مقام صهیونیستی، «واشنگتن حتی قبل از پایان دوره ریاست جمهوری روحانی  ممکن است  توافق نامه‌ خیلی خوبی را با ایرانی‌ها امضا کند.»

او در ادامه ادعا‌های خود افزود: «حتی اگر این اتفاق نیفتد، مذاکرات ادامه خواهد یافت و آمریکا به تلاش خود برای جلب نظر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران  ادامه خواهد داد. مواضع رئیسی ممکن است دستیابی به توافق با آمریکایی‌ها  را آسان می‌کند.»

آمریکا به صهیونیست‌ها اطمینان داده که پس از احیای برجام، آن‌ها در مورد توافق دقیق‌تر، گسترده‌تر و طولانی‌تر در خصوص سایر مواردی که در توافق هسته‌ای قبلی گنجانده نشده بود، از جمله برنامه موشکی بالستیک جمهوری اسلامی یا  حمایت از گروه‌های مقاومت، با تهران وارد مذاکره شوند.  

مقامات صهیونیستی بیم دارند که ایرانی‌ها انگیزه‌ای برای ورود به چنین مذاکراتی نداشته باشند، اما آمریکایی‌ها به صراحت اعلام کرده اند که می‌توانند تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کنند که هیچ ارتباطی به توافق هسته‌ای فعلی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۶ تير ۱۴۰۰
پس چرا دلار ارزون نشده
آخرین اخبار