منصوریان: به قلعه نویی تبریک می‌گویم، اما حق ما شکست نبود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ارتباط با شکست این تیم مقابل گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ارتباط با شکست تیم خود در دیدار مقابل گل گهر سیرجان اظهار کرد:  بعد از گل اولی که دریافت کردیم به بازی برگشتیم. بازگشت خوبی داشتیم.

او ادامه داد: درباره صحنه پنالتی نیز ابتدا منشا پای بازیکن ما را کشید و دقیقا صحنه پنالتی ما مثل صحنه بازی استقلال بود. روی داوری مطالعه کرده ام، اما داور بعد از کشیدن پای هوشمند ادامه بازی داد، اما قبل از آن خطا رخ داده بود.

منصوریان ادامه داد: امشب ما را بازنده کردند با این حال به قلعه‌نویی تبریک می‌گویم. من اهل بیانیه دادن و اعتراض به داوری نیستم. داور جایزالخطا است، تا زمانی که داوری توسط انسان انجام می‌شود این مشکلات هم وجود دارد. با این حال اجحاف‌هایی که در حق تیم گل گهر چه سهوی و چه عمدی شده بود در دقیقه ۹۶ این بازی خودش را نشان داد.

او ادامه داد: تیم من در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و با تیم قلعه‌نویی در کورس چهارم شدن قرار دارد. فارغ از رابطه استاد و شاگردی، قلعه‌نویی برای من عزیز است. با این حال اگر کارشناسان داوری گفتند که اول منشا مرتکب خطا شده، پنالتی درست نبوده و توپ به دست خورده و بازیکن به توپ دست نزده، پایان لیگ می‌فهمیم که چه جفایی به تیم ما شده است.

سرمربی آلومینیوم اراک تصریح کرد: ما تاوان داوری خیلی داده‌ایم، اما اسمی نمی‌برم. برخی از افراد که چیزی از فوتبال نمی‌فهمند در مورد داوری صحبت می‌کنند در حالی که در مورد داوری من و امثال من باید حرف بزنیم که استخوان خرد کرده فوتبال هستیم.

او با اشاره به شرایط تیم آلومینیوم اراک گفت: تمام تیم ما ستاره است. من شاگرد قلعه‌نویی بوده‌ام و می‌دانم چه مربی سختکوشی است، اما اگر کارشناسان گفتند که پنالتی درست نبوده چه باید بکنم؟ من از داوری تمکین می‌کنم. باید از داور دفاع کرد، داوری پوست اندازی کرده است. به بازیکنانم هم اجازه نمی‌دهم که در مورد داوری پست و استوری منتشر کنند. در مجموع به گل گهر تبریک می‌گویم.

منصوریان ادامه داد: گل گهر به غیر از بازی با استقلال و پرسپولیس در سایر مسابقات خوب نتیجه گرفته است که این نشان از عملکرد خوب این تیم در لیگ برتر دارد.

سرمربی آلومینیوم در مورد بازی با گل گهر در جام حذفی عنوان کرد: یک بار دیگر به سیرجان می‌آییم. در حال حاضر در جدول لیگ ششم هستیم، اما منتظر اشتباهات حریفان هستیم. بازی با گل گهر در جام حذفی فینال است. می‌رویم ایرادهای خود را برطرف و تلاش می‌کنیم که خوب بازی کنیم.

او در مورد وضعیت چمن ورزشگاه سیرجان گفت: چمن خوب بود، اما باید کوتاه‌تر شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار