تماس تلفنی نوبخت با استاندار سیستان و بلوچستان؛ در این شرایط سخت در کنار شما و مردم استان هستیم

همزمان با پیک پنجم کرونا، رییس سازمان برنامه و بودجه، طی تماسی تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان، اعلام آمادگی کرد تا نیاز‌های آن استان را با اولویت در دست بررسی و اجرا قرار دهند.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت در تماس تلفنی با احمدعلی موهبتی، اظهار داشت: بر اساس گزارشات واصله از وضعیت استان سیستان و بلوچستان مطلعم و در این شرایط سخت در کنار شما و مردم شریف استان هستم و آن‌ها را تنها نخواهیم گذاشت؛ لذا نیازمندی‌های آن استان را گزارش دهید تا سریعا مورد بررسی قرار گیرد.

وی همچنین طی تماسی با امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده میدانی مبارزه با کرونا، پیش از سفرش به سیستان و بلوچستان از اعلام آمادگی و حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور از اقدامات آنان خبر داد.

گفتنی است روز گذشته نیز رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با صدور دستوری مبلغ یک هزار میلیارد ریال را برای ایجاد دو بیمارستان صحرایی تنفسی از فصل اعتبارات یک میلیارد یورویی صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا تخصیص داد. در ابلاغیه‌ای از سوی محمدباقر نوبخت خطاب به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زاهدان آمده است: در اجرای مجوز شماره ۳۹۹۴۸/۱ مورخ ۱۴/۱/۱۳۹۹ مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اعتبار ذیربط از محل منابع یک میلیارد یورویی صندوق توسعه ملی با رعایت قوانین و مقررات اقدام گردد. بدیهی است اعتبارات مذکور بصورت سایر منابع و در چارچوب موافقتنامه متبادله با این سازمان به مصرف خواهد رسید. تخصیص اعتبار این ابلاغیه به میزان صد در صد تعیین و از محل حساب مربوطه نزد خزانه داری کل کشور قابل پرداخت است.

فرمانده نیروی زمینی و فرمانده میدانی مبارزه با کرونا نیز در سفر به استان سیستان و بلوچستان بر همین اساس گفت: ارتش سه بیمارستان سیار در شهر‌های زاهدان، خاش و زابل برپا می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار