نبود راه استاندارد درشهرک صنعتی شهید مدنی تبریز

رییس هیات امنای شهرک صنعتی شهید مدنی تبریز گفت:این شهرک صنعتی با برخورداری از یک هزار کارگاه تولیدی راه دسترسی استاندارد ندارد و ایجاد راه استاندارد یا احیای راه قبلی از خواسته‌های صاحبان واحد‌های تولیدی این شهرک است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،احمد حق لاله رییس هیات امنای شهرک صنعتی شهید مدنی تبریز با بیان اینکه این شهرک صنعتی در سال ۶۲ تشکیل شده است و اولین شهرک صنعتی استان به شمار می‌رود  گفت: با اجرای اتوبان تبریز - سهند راه دسترسی صاحبان واحد‌های تولیدی این شهرک به اتوبان شهد کسایی تبریز و اتوبان تبریز - سهند مسدود شد.

او با بیان اینکه در این شهرک صنعتی به طور متوسط برای بیش از پنج هزار نفر اشتغال ایجاد شده است اظهار داشت: در پی مسدود شدن راه دسترسی این شهرک، صاحبان واحد‌های تولیدی و شاغلان در این شهرک صنعتی برای رفت و آمد مجبور هستند بخشی از مسیر و رمپ موجود را خلاف حرکت رانندگی کنند که این موضوع موجب بروز تصادفات حادثه ساز روزانه در آن منطقه می‌شود.

او با اشاره به اینکه پس از اجرای اتوبان تبریز - سهند یک ورودی جدید برای این شهرک از مسیر وادی رحمت تعریف شد، گفت: این مسیر راه ورود به این شهرک را طولانی می‌کند و با این وجود راه خروجی برای آن تعریف نشده است.

رییس هیات امنای شهرک صنعتی شهید مدنی تبریز ادامه داد: مدیران ارشد استانی، متولیان اتوبان تبریز - سهند و شهرداری منطقه هفت تبریز به مشکلات صاحبان واحد‌های تولیدی و شاغلان این شهرک بی توجه بوده و با وجود اعتراض‌ها و گلایه‌های فعالان این شهرک تاکنون برای ایجاد راه دسترسی مناسب یا احیای راه قبلی این شهرک اقدامی نکرده اند.

حق لاله، با اشاره به اینکه هم اکنون در این شهرک مشاغل مختلفی مانند کابینت سازان، فلزکاران، مبل و صنایع چوب فعالیت می‌کنند، یادآوری کرد: با وجود مکاتبات مختلف معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با شرکت عمران شهر جدید سهند و شهرداری منطقه هفت تبریز برای اجرای طرح تفصیلی و ایجاد راه دسترسی استاندارد به این شهرک، این شرکت به این مکاتبات بی توجه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار