تشکیل ۱۶ پرونده سرمایه گذاری در بخش گردشگری سرعین

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان سرعین گفت: در سه ماهه امسال ۱۶ فقره پرونده سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف گردشگری شهرستان سرعین تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یحیی نجار قابل، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین در تشریح عملکرد حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری این اداره در سرعین گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن این شهرستان اعم از داخلی و خارجی احداث هتل پنج‌ستاره در سرعین ضروری بوده که در همین راستا امسال عملیات اجرایی ساخت اولین هتل پنج‌ستاره شهرستان سرعین آغاز شد.

او با اشاره به افتتاح فاز یک مجتمع گردشگری و پیست اسکی اوجور سرعین توسط بخش خصوصی (شرکت تکله برف) در سه ماهه امسال بیان کرد: در این مدت ۱۶ فقره پرونده سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف گردشگری تشکیل و استعلامات لازمه در این خصوص انجام شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین بازدید و نظارت مستمر بر تاسیسات گردشگری شهرستان و برخورد با مختلفان در این حوزه، ثبت آمار ۲۲ نفر در سامانه رصد اشتغال و پنجره واحد و پیگیری و شروع عملیات پروژه‌های زیرساخت اجرایی بهسازی مسیر دسترسی به آلوارس و روستای بیله‌درق توسط اداره راه و شهرسازی را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

نجار قابل گفت: فعال کردن کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان و انجام بازدید‌های مشترک با نمایندگان ادارات فرمانداری، بهداشت، تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و اماکن عمومی نیز در سه‌ماهه نخست امسال انجام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.