دیدار رئیس سازمان امور اداری و استخدامی با حجت الاسلام رئیسی

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با او دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی قبل از ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

انصاری در این دیدار با تبریک انتخاب حجت الاسلام رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از وضعیت نیروی انسانی دستگا‌ه‌های اجرایی و امور و مقررات اداری نهاد‌های دولتی و حکومتی ارائه کرد.

حجت الاسلام رئیسی نیز در این دیدار با انتقاد از تصمیم‌گیری‌های پراکنده و غیرمنسجم در نظام حقوق و دستمزد گفت: وقتی حقوق جمعی خاص بدون مبنای مشخص و شفاف، بی‌ضابطه افزایش یابد، باعث ایجاد تبعات ناعادلانه می‌شود.

رئیس جمهور منتخب با اشاره به ضرورت متناسب سازی حقوق با تورم، بر التزام به قانون، عدالت محور بودن و یکپارچگی نظام حقوق و دستمزد تاکید کرد.

رئیسی همچنین با تاکید بر نقش نظام اداری چابک در پیشگیری و مقابله با فساد و افزایش کارآمدی دولت، طولانی بودن فرآیند‌های صدور مجوز کسب و کار را از جمله عوامل فسادزا در ساختار اداری کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
جناب آقای رئیس جمهور از سال 80 به بعد استخدامهای مورثی یعنی فرزند به جای والدین بازنشسته، استخدامی سفارشی، سفارش وزرا، نمایندگان، استانداران و استخدامهای سهمیه ناحق زمینه نابودی، نا امیدی و یاس نخبگان را به شدت ایجاد کرده و این نا امیدی باعث سرخوردگی از تحصیل و علم آموزی نخبگان رشد و کشور از لحاظ علمی به قهقرا رهنمون شده
خوشمند است استخدامهای قراردادی و بدون آزمون و سهمیه، موروثی و سفارشی را لغو و جلو این اجحاف و ظلمی که به ناحق سد راه نخبگان شده است را بگیرد

بنده آخرین کارمند آزمونی شرکت ملی پست هستم که سال 80 بصورت رسمی استخدام شدم و بعد از آن تمامی کارکنان بصورت غیر قانونی، سفارشی، رانتی، مورثی، سهیمه بود و حتی یک آزمونی جذب نشد

چرا باید این افتضاح بر نظام اداری و استخدامی کشور حاکم باشد؟؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
ادارات دولتی اینقد نیرو کم هست که یک نفر جای چهار نفر کار انجام می ده،با همون حقوق ، اضافه کاری هم درکار نیست،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۱۶ تير ۱۴۰۰
لطفا با مدیران با حقوق های نجومی شرکت های برق منطقه ای برخورد شود تا شاهد بی عدالتی نباشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۶ تير ۱۴۰۰
بعضی هز ارگان‌ها مثل شهرداری و بعضی بانک‌ها بدون آزمون استخدامی اقدام به جذب نیرو می‌کنند. این طوری حق خیلی‌ها ضایع میشه.
آخرین اخبار