اشغالگران صهیونیست مدرسه‌ای در قدس را تخریب کردند

نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی یک مدرسه‌ در حال ساخت را در قدس اشغالی تخریب کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری وفا، اشغالگران رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست‌های تجاوزکارانه خود مدرسه‌ای را در شمال شرقی قدس اشغالی تخریب کردند.

بنا به گفته شاهدان عینی، این مدرسه در حال ساخت در حد فاصل میان اردوگاه شعفاط و شهرک عناتا واقع بود. تخریب این مدرسه موجب درگیری میان فلسطینان ساکن منطقه و اشغالگران شده است.

پیشتر نیز ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل درباره خشونت‌ها و حملات نژادپرستانه روز افزون نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی و گروه‌های شهرک نشین افراطی ضد فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی از جمله قدس شرقی هشدار داده بود.

ریاض منصور تاکید کرد: نیرو‌های اشغالگر تنها در مدت سه ماه ۷۲ خانه را تخریب کرده اند که به آوارگی ۷۸ فلسطینی از جمله ۴۷ کودک و ۱۵ زن منجر شده است.

او افزود: بیش از ۳۵۰ نفر دیگر هم تحت تاثیر تخریب‌ها قرار گرفته اند. ۲۱۸ خانواده فلسطینی دیگر شامل ۹۷۰ نفر از جمله ۴۲۴ کودک منتظر رسیدگی به پرونده‌های تخلیه خانه هایشان در دادگاه‌های رژیم صهیونیستی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۲۳ ۱۵ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ای برادران و خواهران عزیز و گرامی فلسطینی مظلوم ای فرزندان خاک پاک قدس شریف از طریق فضای مجازی آنلاین و غیر آنلاین ادامه تحصیل دهید با کمک مربیان دلسوزانتان با این روش هم از ویروس منحوس تروریستی کشنده کرونا در امانید هم از ویروس منحوس سرطانی نکبت صهیونیستها در امانید از کودکان و نوجوانان خود مراقبت و محافظت کنید و بدانید به اذن الله خداوند جل جلاله فروپاشی و نابودی کامل رژیم جعلی صهیونیستهای اشغالگران بسیار نزدیک است .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
آخرین اخبار