دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء عراق نظامیان آمریکایی را تهدید کرد

دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء در عراق تاکید کرد که مقاومت به حمله اخیر آمریکا پاسخ کوبنده خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، ابوآلاء الولائی، دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء در عراق در مصاحبه با آسوشیتدپرس درباره گرفتن انتقامی سخت از نظامیان اشغالگر آمریکایی در عراق خبر داد.

او گفت: می‌خواهیم عملیاتی را اجرا کنیم که همه آن را انتقام از واشنگتن توصیف کنند.

الولائی افزود: عملیات انتقام از آمریکایی‌ها ممکن است در روی زمین، دریا، هوا یا در هر مکانی باشد.

دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء اعلام کرد که هیئت هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق به دنبال پاسخ دادن به حمله آمریکاست.

محمد محیی، سخنگوی کتائب حزب‌الله عراق نیز هفته گذشته با هشدار درباره حملات اخیر آمریکا علیه گروه‌های مقاومت، تأکید کرد: نیرو‌های آمریکایی باید فوراً از عراق خارج شوند. در غیر این صورت، پاسخ به آن‌ها این‌بار بسیار سخت خواهد بود.

نصر الشمری، سخنگوی رسمی جنبش النجباء عراق نیز تصریح کرد که گروه‌های مقاومت عراق خروج فوری نظامیان آمریکایی را خواستارند. در صورتی که این خواسته محقق نشود، ما به هیچ تعهدی پایبند نخواهیم بود و قادر به اجبار آمریکا به خروج هستیم آنگونه که پیشتر نیز چنین کاری کرده ایم و در روز‌های آینده قدرت مقاومت برای هدف قرار دادن منافع آمریکا در عراق اثبات خواهد شد.

نیرو‌های آمریکایی بامداد دوشنبه (۷ تیر) به دستور مستقیم جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به مواضع مقاومت در مرز عراق و سوریه از جمله کتائب حزب الله و کتائب سید الشهدا حمله کردند و شماری را به شهادت رساندند. وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در بیانیه‌ای ادعا کرد این حملات در جهت دفاع از منافع آمریکا و نیرو‌های نظامی این کشور در منطقه صورت گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار