اقدام جالب و دیدنی چینی ها برای جذب گردشگران!

چینی‌ها برای جذب توریست، دست به ابتکاری جالب و دیدنی زده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از راه رفتن روی آب تا پرواز بر فراز رودخانه، این یک جاذبه گردشگری در چین به شمار می‌رود که حالا توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. گردشگران می‌توانند لباس‌های سنتی چینی بر تن کرده، به شخصیت مورد علاقه خود تبدیل شده و سپس از تجربه‌ای بی نظیر پرواز روی آب لذت ببرند. این جاذبه توریستی در منطقه توریستی ژیاتیانژیا در استان فیوجیان چین واقع شده است.

ویدئویی که توسط رسانه‌های محلی چین منتشر شده گردشگران را در حال راه رفتن روی آب، پرواز بر فراز رودخانه و انجام بدلکاری‌هایی که معمولا در فیلم‌های چینی دیده می‌شود نشان می‌دهد. این کلیپ که تاکنون بیننده زیادی داشته گردشگران با استفاده از سیم‌هایی که متصل به کمر آن‌ها است در هوا به پرواز درآمده، روی رودخانه شناور شده و حتی سلاح‌هایی را مانند آنچه در فیلم‌های چینی نشان داده می‌شود بکار ببرند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این سیم‌ها ۶۰۰ متر طول داشته و فاصله ارتفاع آن‌ها از زمین ۲۰ متر است.


بیشتر بخوانید


هزینه تجربه این لذت خوشایند برای گردشگران ۱۲۸ یوان (۲۰ دلار) است که شامل پوشیدن لباس‌های محلی و آرایش صورت و مو شبیه به شخصیت مورد علاقه در سریال یا فیلم است. گردشگران حین پرواز روی روخانه یا راه رفتن روی آب مجاز به حمل سلاح مانند شخصیت‌های فیلم یا سریال های چینی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۸ تير ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۱۱ ۱۷ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
خوشبختانه ایرانیان بلد نیستند مثل این چینیهای توهم زده رویا پردازی کنند برای جذب توریست !!!! ایرانیان با واقعیات زندگی می کنند و با داشته هایشان این حرکات مسخره را هم برای جذب توریست در نمی آورند ایرانیان برای جذب توریس نیازی به این ادا اطفارهای جلف ندارند هر آنچه دارند سادگانه و صادقانه و بی شیله پیله برای توریستهای خارجیشان تهیه می کنند توریستهای خارجی هم جذب همین جذابیتهای سادگانه و صادقانه و بکر و اصیل ایرانیان متمدنین تمدن سازان ایران کهن می شوند و به ایران اسلامی می آیند در کمال امنیت و آسایش و رفاه می آیند و با خاطرات بسیار زیبا و بیاد ماندنی ایران اسلامی را ترک می کنند همین توریستها وقتی این همه خوبی و صداقت را می بینند خودشان می شوند سفیران و مبلغین ایرانیان در کشورهای خودشان و فوج فوج توریست به ایران می آید و می روند و بسار ارزی آوری دارد برای اقتصاد ایران اسلامی عزیزمان فقط باید زیر ساختهای مکانهای گردشگری توریستیمان از هر لحاظ ایمن و با رفاه و با امنیت قرار بگیرد که توریست گر چه یک زن یا یک دختر تنها هم باشد هیچگونه احساس نا امنی و وحشت زدگی و غریبی نکند افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه بصیرانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۷ تير ۱۴۰۰
اینجا همه از گردشگرا وحشت دارن